br leren chaps

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dressuurenzo

br leren chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 15:49

Hey allemaal,

Wil graag leren chaps of te wel gaithers aanschaffen maar neit hele dure want ik gebruik verder toch leren laarzen. Nu zag ik deze van BR staan en ik was wel even benieuwd naar de ervaringen met deze chaps. Ook omtrent de maat, dit omdat ik toch best behoorlijke kuiten heb (38) cm en niet hele lange benen. 42 cm. Kan iemand hier even iets over zeggen en welke maat ik dan toch het best kan nemen. Kijk op www.piafferuitersport.nl voor de chaps.

groetjes joyce

Dressuurenzo

Re: br leren chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 09:58

Niemand ervaring met deze chaps?

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:11

chaps is niks heb hele dure zijn na een half jaar kapot gegaan :S

Mirr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 19:57

Ik ben ook benieuwd..

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:51

ulinoco_maud schreef:

Correctie: JIJ vind chaps niks....
Ik vind ze fijn Lachen Geen ervaring met die van br helaas, maar br heeft doorgaans nette spullen Ja

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:13

elcke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:39

chaps zijn echt wel fijn, die van mij hebben 5 jaar of zo super gereden (liggen nu wel helemaal uit elkaar) Ben laatst over gestapt op leren laarzen van mountain horse die zijn ook echt super. Maar laat je vooral goed adviseren met het kopen van chaps zodat ze goed passen en dan denk ik dat ze echt wel lang meegaan

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:29

Ik heb gaithers van de galopshop.nl Bevallen prima!! Je geeft daar je maten op, en dan komt het helemaal goed Haha!
Kosten ook niet duur, 62.50 incl verzendkosten, dacht ik (tijdje geleden, ik heb ze al een paar maanden, en rij er trouwens ook wedstrijden mee) Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:56

ulinoco_maud schreef:

Dat is jou mening. Ik rijd alleen maar met chaps zowel thuis als op concours. Ik wil niet meer anders! Ik heb beide chaps nu ongeveer een jaar en zijn nog in perfecte staat. Je moet ze natuurlijk wel goed onderhouden anders gaan ze inderdaad snel kapot.

Met chaps van BR heb ik geen ervaring helaas. Heb zelf eenpaar leren chaps van €65,- goede kwaliteit, maar weet helaas het merk niet.

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 22:50

ik rijd zelf niet met chaps maar een meisje bij mij op stal rijd wel met leren chaps van petri en is er heel blij mee. ze zien er uit als laarzen, zelfde hoogte en sluiten mooi aan. volgens haar rijd het fijner dan laarzen, je hoeft ze niet in te lopen en je kunt er schoenen bij aan die lekker zitten. ik rijd zelf met legerkisten maar als ik weer chaps zou kopen zou ik ook iets vergelijkbaars zoeken.