Ervaringen Recreatieoord Hippique?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Ervaringen Recreatieoord Hippique?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 10:57

Eind feb/begin maart ga ik samen met mijn merrie die kant op voor een weekje?.Ik vroeg me af of mensen daar ervaring mee hebben en hoe het beviel Lachen

Tanja

Re: Ervaringen Recreatieoord Hippique?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:16

Ik heb er nog nooit van gehoord, hebben ze een website? En heb jij daar dan misschien de link van? Knipoog

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 13:38

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 16:19

Super daar, ben er een paar jaar geleden geweest. Vrienden van mij gaan ieder jaar.
Verzorging van de paarden is geweldig (stallen, wei alles tiptop, goede buitenbak 20 x 60). Appartement is van alles voorzien en de mensen zijn heel aardig en gezellig. Kortom: een aanrader!
Enige nadeel is dat het ietsje verder van het bos is, maar als je paard ijzers heeft is dat geen probleem.

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 17:39

Mijn merrie heeft voor ijzers en die ander niet maar is er geen berm ofzo om in te stappen ? Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:39

Ik denk dat Kyona ons bedoeld met de vrienden? Haha!

Wij gaan vrijwel elk jaar en af en toe ook een weekje/weekend. Ik heb het er zeker naar mijn zin, paarden hebben het perfect, ze hebben speciaal voor mij bakletters gekocht(20 x 60), als je je kur wil oefenen, schakel een van de kinderen in Haha! Haha, enige nadeel is dat er voor mensen die erg van uitgaan, drukte etc houden, dat dat er niet is. Over het algemeen is het erg rustig(tenzij je zoals mij, vrijwel de hele dag bezig bent met de kinderen Haha! Haha! ). Uitgaan etc, is in Westendorp niet echt aanwezig, dan moet je toch echt naar Varsseveld(De Radstake is wel leuk!!) of naar Doetinchem.
Er is wel een berm en ook onverharde wegen naar het bos, je moet ze gewoon even zien te vinden(wij hebben in het boek, dat in het in huisje ligt, een route geschreven, moet je maar even lezen dan Knipoog )
Als je nog vragen hebt, kun je altijd pm-en!

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 09:50

Ervaringen klinken iig goed dat is fijn ! Haha!

Wij zitten alleen niet daar op het terrein maar in een huisje van staatsbosbeheer iets verder op Lachen.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:27

het is super daar! wij zijn er pas nog geweest, namelijk begin december, 2 maandjes terug...
fijne grote buitenstallen, super bos! wel verdwaald... Knipoog maar toch nog met 2 uur weer thuis.(flink gegaloppeerd)
Rechts heb je meteen een bosje waar je heerlijk kan crossen Knipoog
voor je heb je leuke landweggetjes en dan kun je een heel eind over een breed graspad langs het kanaal..
en linksboven ergens, heb je een kasteel en groot bos... super daar..
gelukkig hadden we een routebeschrijving.. Knipoog van missmieke? uit zo'n gastenboek...
wij hebben daar een heel leuk weekend gehad.. mooie weide, grote 20x60 bak, afspuitplaats met warm water..
er is geloof ik binnenkort een openingsdag daar van de nieuwe huisjes...
hele gezellige mensen Ja Haha!

edit: waar zit jij dan ongeveer?? bowachtershuisje? kun je daar ook je paard stallen dan?

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 21:58

Nee daar kunnen de paarden helaas niet bij we zitten dus stuk van de paarden af maar opzich geen ramp,huisje was namelijk al betaald daar omdat me pa bij bosbeheer vrijwilliger is.Weetniet precies waar we zitten,maar heb er wel zin in Haha!