Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nettieejj schreef:Is het nou eigelijk verplicht om een pony in een trailer een deken en peesjes/bandages op te doen? Als ik naar ponykamp ga, doe ik dat wel gewoon, maar is het ook echt verplicht?
ikke schreef:Nettieejj schreef:Is het nou eigelijk verplicht om een pony in een trailer een deken en peesjes/bandages op te doen? Als ik naar ponykamp ga, doe ik dat wel gewoon, maar is het ook echt verplicht?
Heb je dit zelf bedacht of heeft een of andere idioot je dit wijsgemaakt?
Niks is verplicht en mijn ervaring is hoe meer rommel, hoe meer risico's. Maar iedereen moet doen wat ie niet laten kan, alleen niet op mijn wagen......
Nettieejj schreef:Mij is het verteld, en ik zou hem best transportbeschermers aan willen doen, maar zit een beetje in geldnood, maarja, iemand had mij verteld dat het verplicht was ja..
ikke schreef:Nettieejj schreef:Mij is het verteld, en ik zou hem best transportbeschermers aan willen doen, maar zit een beetje in geldnood, maarja, iemand had mij verteld dat het verplicht was ja..
Nou, dan schop je die persoon eens stevig onder z'n ........ en laat hem/haar vervolgens die bescherming betalen. Heb jij beschermers en die persoon weet weer hoe het zit
Nettieejj schreef:Haha, Tja, dat zou een optie kunnen zijn, maarja, het is volgens mij ook niet echt heel erg makkelijk transportbeschermers voor een shet te vinden....
ikke schreef:Nettieejj schreef:Is het nou eigelijk verplicht om een pony in een trailer een deken en peesjes/bandages op te doen? Als ik naar ponykamp ga, doe ik dat wel gewoon, maar is het ook echt verplicht?
Heb je dit zelf bedacht of heeft een of andere idioot je dit wijsgemaakt?
Niks is verplicht en mijn ervaring is hoe meer rommel, hoe meer risico's. Maar iedereen moet doen wat ie niet laten kan, alleen niet op mijn wagen......
loulou schreef:bij vervoer is chip verplicht.
zonder chip komen ze hem niet eens ophalen als hij dood is.
Vjestagirl schreef:Nope het is niet verplicht.
Wat wel zo is, is dat een paard op de trailer heel erg wening stabiliteit heeft. Stel je maar eens voor dat je geblindoekt (want je weet niet waar je heen gaat, of je een bocht gaat maken of een drempel over gaat) met je handen weggebonden (want je kan je nergends aan vastpakken) in een trailer staat, die dan weer wat sneller, en dan weer wat langzamer rijd.
Nettieejj schreef:Nettieejj schreef:Mij is het verteld, en ik zou hem best transportbeschermers aan willen doen, maar zit een beetje in geldnood, maarja, iemand had mij verteld dat het verplicht was ja..
Haha, Tja, dat zou een optie kunnen zijn, maarja, het is volgens mij ook niet echt heel erg makkelijk transportbeschermers voor een shet te vinden....
Nettieejj schreef:Is het nou eigelijk verplicht om een pony in een trailer een deken en peesjes/bandages op te doen? Als ik naar ponykamp ga, doe ik dat wel gewoon, maar is het ook echt verplicht?
Vjestagirl schreef:ikke schreef:Niks is verplicht en mijn ervaring is hoe meer rommel, hoe meer risico's. Maar iedereen moet doen wat ie niet laten kan, alleen niet op mijn wagen......
Waarom vind je beschermers zo gevaarlijk?
Melissa schreef:Trouwens, de eigenaar van het paard dat ik rijd, heeft ze liever zonder iets op de wagen (zonder deken & beschermers) Ik doe ze meestal dan toch maar even snel peesbeschermers om