Carrouselfiguren

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

coco_trustme

Carrouselfiguren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 16:03

Hallo Haha! !
Onze manege organiseert een keer per jaar een groepsdressuur, en dan moeten we allerlei carrouselfiguren bedenken.
Maar dit is nogal lastig voor ons, omdat we eigenlijk alleen maar van die standaardfiguren kunnen bedenken...

Hebben jullie misschien ideeën of sites waar ik op kan kijken, want ik heb overal gekeken, maar echt nergens staan voorbeelden van carrouselfiguren :S Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-07 18:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Irrelevante boldcodes verwijderd en smileys gerepareerd :)

Nies_

Re: Carrouselfiguren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:10

ik geen flauw idee hoe dat je ze schrijft; dus even hoedat je het ongeveer uitspreekt: dubbel toernieket & lienie sjanzjement

ik maak op paint wel hoe dat ze moeten Tong uitsteken

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:21

Laatst bijgewerkt door Nies_ op 23-01-07 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:23

Laatst bijgewerkt door Nies_ op 23-01-07 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:24

Ik heb ook nog wel een paar getekende figuren voor je, inclusief uitleg. Ik zal even mijn inbox doorspitten naar die pb'tjes haha.
Het gaat trouwens om de zandloper, vlinder, kurkentrekker, fruhlingswalzer, groot changement en achtjes.

Mies19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:50

Umm..ik ben ook op zoek naar een site met carrousel figuren e.d Zou je mij misschien ook die tekeningen met uitleg kunnen sturen? Tong uitsteken

coco_trustme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 11:30

Mies19 schreef:
Umm..ik ben ook op zoek naar een site met carrousel figuren e.d Zou je mij misschien ook die tekeningen met uitleg kunnen sturen? Tong uitsteken

Hoi Hoi Haha! ,

Ik zal eens even kijken hoe ik dat moet doen, want ik ben nog niet echt goed hierin Tong uitsteken . en zeker niet om al die dingetjes weer door te sturen..
Ik ga het proberen, en als het niet lukt, kun je me misschien uitleggen hoe ik dat moet doorsturen Tong uitsteken Knipoog !

Xx Coco

grobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 18:02

Heb net nog ff op markplaats voor je gezocht. Een boek over carrouselfiguren is helaas net verkocht. Het boek heet: "Carrouselfiguren en Dameszadel rijden" bijeengebracht door E S Tack.

Heb dat boekjeje ook in de paardeboekenkast staan. Als je het wilt lezen moet je maar even pb-en

Marrie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 09:25

Hoi hoi,
Ik ben ook op zoek naar carrouselfiguren?
Ik ben een beetje laat met reageren maar zou je ze ook naar mij kunnen sturen?? Pling
bedankt
marrie

furykim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 16:26

heey ik ben nu ook zelf wat aan het verzinnen maar het is best moeilijk om te zorgen dat je ook weer allemaal uitkomt, en dat komt bij mij meestal niet Tong uitsteken Ik heb nu een spriraalvorm gemaakt, en die komt wel uit en is niet zo moeilijk. Maar wij gaan weer mee doen met NK carrousel rijden. En we weten dat we in 1 van de laatste plaatsen komen ..Tong uitsteken want er zijn zooveel goede die mee doen. Maar nu willen wij zowiezo de schoonheidswedstrijd winnen. Dan gaan we natuurlijk heel mooi invlechten en schoon maken enzo, maar weet iemand nog iets leuks waardoor we beetje te aandacht van de jury mee kunnen te trekken? Haha!