Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maroush schreef:Erg helder
Maar kan je dat verder nog toelichten?
ikke schreef:Nou vooruit dan: Mijn paard was verzekerd voor dood en ongelukken. Maar toen ze 18 werd, ging het uitkeringsbedrag omlaag en toen ze 20 werd, werd ze eruit gegooid! Natuurlijk, want de kans dat ze dood neer zou vallen werd statistisch wel erg groot............
Let daar dus op als je een verzekering afsluit. Mijn oude sok is uiteindelijk 28 geworden en gewoon naar "de overkant" geholpen door de dierenarts omdat haar arthrose haar te veel werd. (Ja nu kan er een hoop, 6 jaar geleden was dat allemaal een stuk minder)
Maroush schreef:ikke schreef:Nou vooruit dan: Mijn paard was verzekerd voor dood en ongelukken. Maar toen ze 18 werd, ging het uitkeringsbedrag omlaag en toen ze 20 werd, werd ze eruit gegooid! Natuurlijk, want de kans dat ze dood neer zou vallen werd statistisch wel erg groot............
Let daar dus op als je een verzekering afsluit. Mijn oude sok is uiteindelijk 28 geworden en gewoon naar "de overkant" geholpen door de dierenarts omdat haar arthrose haar te veel werd. (Ja nu kan er een hoop, 6 jaar geleden was dat allemaal een stuk minder)
Is dat niet bij de meeste verzekeringen zo, dat ze je er op een gegeven moment uitgooien?