Welke verzekering??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maroush

Welke verzekering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 20:58

We zitten voor Maroush een beetje naar een ziektekostenverzekering te kijken die iig kreupelheid en acute problemen vergoedt. De voormalige interpolis (kan even niet op de naam komen) kwam op ons wel goed over. Heeft iemand hier ervaring mee of goede verhalen misschien over een andere verzekeringsmaatschappij?

Maroush

Re: Welke verzekering??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 09:35

Helemaal niemand die ervaring heeft met deze verzekering? Scheve mond

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 12:02

Jawel, ik heb de hele Interpolis eruit gedonderd, glashelder, toch?

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 12:13

Erg helder Knipoog
Maar kan je dat verder nog toelichten?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:50

Maroush schreef:
Erg helder Knipoog
Maar kan je dat verder nog toelichten?

Nou vooruit dan: Mijn paard was verzekerd voor dood en ongelukken. Maar toen ze 18 werd, ging het uitkeringsbedrag omlaag en toen ze 20 werd, werd ze eruit gegooid! Natuurlijk, want de kans dat ze dood neer zou vallen werd statistisch wel erg groot............
Let daar dus op als je een verzekering afsluit. Mijn oude sok is uiteindelijk 28 geworden en gewoon naar "de overkant" geholpen door de dierenarts omdat haar arthrose haar te veel werd. (Ja nu kan er een hoop, 6 jaar geleden was dat allemaal een stuk minder)

svenja19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:04

ik heb ze verzekerd bij hippo zorg wat voorheen amev was!!!
1 paard hebben we uitgebreid verzekerd en de andere twee alleen voor dood en ongevallen...

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 16:07

ikke schreef:
Nou vooruit dan: Mijn paard was verzekerd voor dood en ongelukken. Maar toen ze 18 werd, ging het uitkeringsbedrag omlaag en toen ze 20 werd, werd ze eruit gegooid! Natuurlijk, want de kans dat ze dood neer zou vallen werd statistisch wel erg groot............
Let daar dus op als je een verzekering afsluit. Mijn oude sok is uiteindelijk 28 geworden en gewoon naar "de overkant" geholpen door de dierenarts omdat haar arthrose haar te veel werd. (Ja nu kan er een hoop, 6 jaar geleden was dat allemaal een stuk minder)

Is dat niet bij de meeste verzekeringen zo, dat ze je er op een gegeven moment uitgooien?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:22

Maroush schreef:
ikke schreef:

Is dat niet bij de meeste verzekeringen zo, dat ze je er op een gegeven moment uitgooien?

Nee, Amev deed dat in die tijd niet. Let dus heel goed op de kleine lettertjes, dat is veel belangrijker dan de premie die je betaald. Kijk naart prijs/kwaliteit; als je enkel voor de laagste prijs gaat, dan zou je wel eens bedrogen uit kunnen komen als het erop aan komt.