Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en bij je nek komt dacht ik ook een luchtkussentje. T is weer even graven in mijn geheugen hoor. Lang geleden dat ik het heb gezien.
) El_Beauty schreef:Hoe dit allemaal in elkaar zit hoe het in ze werk gaat als je valt..
Hoe het verwerkt zit in de bodyprotector..
Of je het daarna weer kan gebruiken of dat je nieuwe airbags of zo moet aanschaffen..
Hoe het bevestigt word
Wat je moet doen als je valt of je aan een koortje moet trekken of dat het zich zelf opblaast..

Bij mij geeft het wel een maf idee.. zo'n iemand met een bodyprotector die zich helemaal opblaast als je valt ! grappig.. passieX schreef:ik weet het niet er zit zo een heel ding in je nek (ga je niet daardoor met je hoofd helemaal naar voren en dan gaat je houding toch ook helemaal mee?..?)
Citaat:Mijn vriend heeft dat ooit eens moeten domonstreren op de manege.
Het koordje hangt dus gewoon aan je zadel je doet dat aan een ringetje ofzo en als je valt dan schiet het koordje ervan en dan blaast de protector volledig op. Daarna moet je een nieuw 'pompje' insteken. (voor de volgende keer dat je zou vallen )
randie schreef:Citaat:Mijn vriend heeft dat ooit eens moeten domonstreren op de manege.
Het koordje hangt dus gewoon aan je zadel je doet dat aan een ringetje ofzo en als je valt dan schiet het koordje ervan en dan blaast de protector volledig op. Daarna moet je een nieuw 'pompje' insteken. (voor de volgende keer dat je zou vallen )
heb je tijd om aan een touwtje te trekken dan als je eraf kiept? Ik niet hoor