MissPromiss schreef:Ik vind het hartstikke fijn hoor dat ik reacties krijg, maar ik voel toch bij al jouw berichten die ik hier op het forum lees een beetje een arrogante ondertoon..
Heb jij alle 8000 berichten gelezen? Ja, er zijn best wel arrogante bij, maar allemaal.........
MissPromiss schreef:Ik vraag naar ervaringen, niet naar meningen of ik het wel of niet kan betalen.
'Waarom zou ik gaan huren, je betaalt dan iedere keer een flinke smak geld voor een dagje, en moet alsnog een dure trailer kopen. Op deze manier betaal ik hem af en heb ik toch een gloednieuwe trailer, iets wat ik belangrijk vind.
Ik zeg niet of je het wel of niet kunt betalen, ik geef alleen maar aan dat banken je niet altijd serieus nemen. Bovendien geef ik je aan dat je trailer op deze manier duurder is, dan wanneer je het geld zo op tafel kunt leggen. DAT zijn namelijk de adders onder het gras, en daar vroeg je om.
MissPromiss schreef:En of ze er mee accoord gaan? Ik heb al lang contact gehad met dit bedrijf, dus dat is het probleem niet.
De reden waarom ik dit topic heb gestart is dat ik graag ervaringen hoor, omdat ik niet twee keer een verkeerde stap wil zetten als het om miskoop gaat.
Het bedrijf zal er geen probleem mee hebben, maar de financiële organisatie die de lening regelt? Welke club regelt die financiering? Is dat een reguliere bank of solide financiële organisatie? Check op z'n minst de integriteit van dat bedrijf.
Daarnaast, wat biedt je eigen bank? Niet verbaast kijken als je daar goekoper uit bent. Je kunt dan naar de dealer toe gewoon het geld op tafel leggen en daarmee de korting in je zak steken. Hoe je aan dat contante geld komt (eigen geld of lening bij je eigen bank) gaat de dealer niet aan.