Adreswijziging op paspoort?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bentley93

Adreswijziging op paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 14:51

Hoi,

Onlangs ben ik 2x verhuisd en nu staat dus het oude adres op het paspoort van mijn paard (en ook op de stamboekpapieren). Moet ik dit nu ook laten wijzigen en hoe gaat dat in zijn werk? Kon in het paspoort zelf niks vinden en heb hier op het forum ook al gezocht. Ben hier totaal niet in thuis Tong uitsteken , maar nu ik dit jaar wil gaan starten had ik alles weer tevoorschijn gehaald en begon ik mij dit af te vragen...

Wie kan mij helpen? alvast bedankt!!

Groetjes Claudia

cissy

Re: Adreswijziging op paspoort?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 14:56

je hoeft het niet perse te laten veranderen om te kunnen starten dacht ik (of wordt je protocol vergeleken met je paspoort?), tis wel handig voor het geval je papieren kwijtraken of je paard gestolen wordt...
Maar je kunt dat gewoon aan je paspoortuitgevende instantie en stamboek doorgeven. (let wel meestal zijn die los van elkaar dus beter 2 x doorgeven)

Bentley93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 15:00

Ok, thnx! Heb totaal geen ervaring met officiele wedstrijden, dus had echt geen idee...

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:50

ik rij geen knhs wedstrijden dus zou het ook niet weten, komt ongetwijfeld nog meer reactie op, wacht maar af Lachen

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:17

Ik heb gewoon gestart terwijl op de papieren van mn pony nog mn oude adres stond. Is geen probleem hoor.