regels rechten kurmuziek

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Starbreeze

regels rechten kurmuziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 10:12

Hoe zit dat nou eigenlijk, ik wil dit jaar een kür gaan samenstellen voor mn paard. Als je de muziek zelf op cd hebt, is het dan voldoende qua rechten? Of mag je bv ook een cd gebruiken die je geleend hebt van iemand?

En als ik de cd heb, mag ik dan een karoake versie van het nummer van internet gebruiken??

Iemand nog tips voor programma's die ik zou kunnen gebruiken?

talented

Re: regels rechten kurmuziek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:25

Starbreeze schreef:
Hoe zit dat nou eigenlijk, ik wil dit jaar een kür gaan samenstellen voor mn paard. Als je de muziek zelf op cd hebt, is het dan voldoende qua rechten? Of mag je bv ook een cd gebruiken die je geleend hebt van iemand?

En als ik de cd heb, mag ik dan een karoake versie van het nummer van internet gebruiken??

Iemand nog tips voor programma's die ik zou kunnen gebruiken?

Het gaat gewoon om een Z1 kur denk ik? Dan zou ik het allemaal niet te serieus nemen hoor, er is niemand die zich erover buigt als jij een nummer van een cd gehaald hebt wat eventueel niet toegestaan is! Dus gewoon goede muziek van internet downloaden en die op cd gooien Haha!!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 12:29

Het in het bezit hebben van een cd lijkt mij voldoende, daar betal je ook rechten mee..

Als ik jou was zou ik me geen zorgen maken!

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 14:17

ok thx Lachen