Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Skitter schreef:Inderdaad, ik zou een keer in een winkel ff passen, dan weet je het. Ik heb normaal maat 39, maar ik heb van de Ariats (nieuwste) toch 39,5 genomen, gewoon voor als ik een keer dikke sokken aan heb. Ik heb ze nu aan naar stage, maar ik strik ze nooit, omdat ik op stage modder schoenen aan heb, en ik moet zeggen, niet gestrikt zijn ze wel wat aan de grote kant, ik glij er een beetje in rondals je het nog snapt.
Gestrikt zitten ze perrrrrrrfectNiet te strak en niet te los.
Cassidy schreef:Skitter schreef:Inderdaad, ik zou een keer in een winkel ff passen, dan weet je het. Ik heb normaal maat 39, maar ik heb van de Ariats (nieuwste) toch 39,5 genomen, gewoon voor als ik een keer dikke sokken aan heb. Ik heb ze nu aan naar stage, maar ik strik ze nooit, omdat ik op stage modder schoenen aan heb, en ik moet zeggen, niet gestrikt zijn ze wel wat aan de grote kant, ik glij er een beetje in rondals je het nog snapt.
Gestrikt zitten ze perrrrrrrfectNiet te strak en niet te los.
TS wil ze met ritssssss.....
Cassidy schreef:Met inlopen/passen maakt het wel degelijk uit of je met veters of met rits werkt. Veters kun je losser strikken, helemaal met passen, een rits niet