Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! Ik ben gewoon op trens gestart (was ook een streven van me, in ieder geval het 1e puntje in het Z gewoon op trens halen) en had ook direct winst. Heb 2x op S&T gestart (waarvan 1x kür) en verder alles op trens, S&T hang nu een beetje te verstoffen haha, ze loopt gewoon prima op trens dus zie geen reden weer terug te gaan naar de S&T.

_spirit_ schreef:ik heb het zelfde situatie... ik ga wel gelijk eerste keer S&T gebruiken..!! want oke.. jekan wel beter op trens rijden maar de stang mag je toch niet gebruiken.. wat zeg die kan je niet echt gebruiken.. je kan geen stelling er mee vragen niet verzameld ermee rijden dus.. iik ga wel gwn een keer proberen.. ik vind wel mooii staan altijd..
? Bij de pony's is S&T zowiezo niet toegestaan. Zou verder wel fijn zijn ook als je wat leesbaarder zou typen
! 

Remember schreef:Enige struikelblok voor ons was dat die diagonaal in 20x60 toch wel een heul eind is! Ik ben gewoon op trens gestart (was ook een streven van me, in ieder geval het 1e puntje in het Z gewoon op trens halen) en had ook direct winst. Heb 2x op S&T gestart (waarvan 1x kür) en verder alles op trens, S&T hang nu een beetje te verstoffen haha, ze loopt gewoon prima op trens dus zie geen reden weer terug te gaan naar de S&T.
Als je je paard in de M2 goed voor elkaar hebt moet de Z zeker lukken, je hebt net wat meer 'lucht' voor je oefeningen, maar let er wel op dat je dus duidelijk qua verzameling en oprichting moet laten zien dat je Z-waardig bent!

Maar we komen nu wel op goede kant op en ik ga nog kijken hoe in M2 gaat...Th0mas schreef:Ik hou deze topic in gaten
Zijn er ook Z ruiters die paard nog niet verzameling onder de knie heeft?
!
. De galop is trouwens wel goed
.Th0mas schreef:Zijn er ook Z ruiters die paard nog niet verzameling onder de knie heeft?