Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
garny95 schreef:Volgens mij gaat het volgende week wat kouder worden, er zal vast nog wel een vorstperiode komen, wat mij betreft iets van een paar dagen ofzo en daarna weer voorjaar.....
Pytje schreef:ik denk dat het half februari, maart echt gigantisch koud gaat worden en een zomer vol regen hebben. niet echt positief, maar dat denk ik, hoop het natuurlijk niet!
ookal heb ik liever altijd het zonnentje in zicht

Yessy schreef:Ik verwacht hem zo rond half februari.. Niet ergens in april, geloof niet dat seizoenen ineens om gaan draaien ofzo
Maar het verbaasde me gisteren toch wel dat er (zonnig en 10 graden weliswaar) een vlinder kwam langsvliegen. Gewoon zo'n bruine met oogjes.
roxiie schreef:Ik wil sneeuw, een heleboel sneeuw, ijs en helder weer! En wel NU!!
Ik kan niet wachten op de eerste sneeuw vlokjes, ik hoop dat we dr niet al te lang meer op hoeven wachten..
We gaan over 5 weken op wintersport, maar daar is ook nog geen vlok te bekennen, helemaal groen nog.. So let it snow, let it snow, let it snooooooooooooooow!
Al zie ik het helaas al een beetje zomber in, maar wie weet wat nog gaat komen!
Kijk er al maanden naar uit