[PG] Shetland hengst gezocht waarschijnlijk omgeving Brabant

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaE

[PG] Shetland hengst gezocht waarschijnlijk omgeving Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 14:21

Wie heeft deze shetlander gekocht of weet aan wie hij verkocht is ca. een jaar geleden (exacte datum onbek.) Ik heb gehoord dat hij ca. een jaar geleden naar een handelaar is verkocht uit Oost Brabant. Welke handelaar weet ik helaas niet...

Het is een kleine shetland hengst,die luisterde naar de naam Bogy (maar ook dat schijnt veranderd te zijn)

De vinder krijgt een beloning!!

Afbeelding

Afbeelding

Hij heeft een behoorlijke manenkam en in de winter leek hij altijd op "Alf" hij was niet bereden en nog steeds hengst. Hij moet nu ongeveer 8 of 9 zijn, maar omdat er geen papier bij zat kan een handelaar je natuurlijk van alles wijs maken...Wie herkent dit stoere mannetje!!!???

patriciah

Re: [PG] Shetland hengst gezocht waarschijnlijk omgeving Bra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:07

hallo, is het soms een handelaar in best? hoe groot is hij? wij hebben een shet hengstje gekocht maar de handelaar zei dat hij 4 is en hij is erg klein.

SaskiaE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 18:15

Ik weet helaas echt niet hoe groot hij was.........lijkt hij erop? Heb je een foto? Ik denk dat ik hem gelijk herken......Kijk omdat hij vrij klein is kunnen ze als je niet naar het gebit kijkt van alles wijs maken....

patriciah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:19

ik zal proberen van de week eens foto's te maken. heb weinig tijd maar ze zullen er zeker komen dat beloof ik.

patriciah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:21

ps hij lijkt er wel op ja maar alleen op de bovenste foto maar dat komt omdat ik hem nog niet in zomervacht gezien heb!

SaskiaE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 11:28

Ik ben zo benieuwd....ik hoop maar dat hij het is...

SaskiaE

[PG] UPDATE SHETLANDHENGST gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 10:02

Ik heb weer wat nieuwe info m.b.t. de shetlandhengst die ik zoek.

Hij is nl. naar een handelaar in Schijndel gegaan, zijn naam is kees of cees van de Oetelaar....wie kent deze mijnheer? Ik kan niet achter zijn nummer komen....

Wie o wie......

patriciah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 12:18

de handelaar dat ik vertelde waar wij onze shet van hebben handelt ook met cees van de oetelaar. wie weet is hij t toch. heb nog altijd geen foto's kunnen maken, sorry. maar wij hebben hem wel nog maar van oktober en jij praat over een jaar...

SaskiaE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 12:48

Het is heel moeilijk te achterhalen wanneer hij daadwerkelijk bij die handelaar verkocht is, ik heb ze zojuist gesproken en volgens haar maar dat wist ze niet zeker omdat ze natuurlijk in heel veel paarden handelen, is hij als gezelschaps pony verkocht in de omgeving van Schijndel....maar 100% zeker wist ze dat dus niet. Wel dat het zo rond augustus moet zijn geweest... (?) Tja wie weet.....,moeilijk zo te zeggen he? Ik hoop dat het je nog gaat lukken met een foto Knipoog