Startkaart half dec aangevraagt, met blanco coupons starten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Startkaart half dec aangevraagt, met blanco coupons starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 21:57

Oke, m'n startkaart heb ik half december al aangevraagt en is nog niet binnen. Volgend weekeind heb ik me ingeschreven voor een wedstrijd (mennen, ze hebben ook hobbyklasse, dus als m'n startkaart nog niet binnen is zou ik ook in de hobbyklasse kunnen starten) en zou hem toch graag officieel mee willen pakken.

Nu kwam iemand van de vereniging met idee om met blanco coupons te starten(ze beld hier morgen de KNHS over), maar hoe gaat dit in z'n werk? Gewoon zelf de naam van de pony er op schrijven?

Ik ben nog niet zo heel erg thuis in het wedstrijd gedoe, dus ben wel nieuwschierig.

laliz

Re: Startkaart half dec aangevraagt, met blanco coupons star

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:03

Het enige wat ik je kan vertellen over blanco coupons is dat deze ongeveer €12,50 per proef zijn en meestal bij de vereniging aanwezig zijn.

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 00:12

hallo.
ik heb mij startkaart ook al half dec aangevraagt en ook nog niks ontvangen.
ik heb gebeld naar de knhs om te vragen wanneer ik dan wel mij startkaart kreeg,door de januari drukte bla bla,
ik vertelde dus dat ik me al op had gegeven voor 2 wedstrijden.
dus vroeg aan de knhs hoe we dat dan gingen oplossen
ik kreeg netjes 2 dagen later 2 blanco coupons thuis gestuurt en hoef daar niks voor te betalen.de naam van het paard en rijder staan al ingevult.
de rest vul je zelf in of ze doen het wel voor je op het secretariaat.
wijst zich allemaal vanzelf.
gewoon inleveren net als een gewone startcoupon.
dus bel morgen meteen naar de knhs vertel het verhaal en ze regelen het voor je.
ik kreeg zelfs een paar dagen later netjes een telefoontje van de knhs of alles aangekomen was.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 07:04

Dat vind ik dan keurig geregeld van de KNHS, dit gebeurt niet zo vaak. In het ergste geval duurt het nog een paar weken en kirjg je nix. Je kunt dan wel blanco starten maar dan kost je dat 16 euro per coupons bovenop het startgeld!

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 08:33

Als je kan aantonen dat je startkaartaanvraag al meer dan 3 weken duurt en je belt de KNHS dat je volgend weekend staat ingeschreven dan krijg je inderdaad op kosten van de KNHS de benodigde blanco startcoupons. Zij vertellen dan ook als het goed is wat je combinatienummer wordt (of vullen dat vast in op de coupon).
Bij ons op de regiovergadering werd verteld dat je in het geval dat het zo lang duurt en de blanco coupons zijn niet op tijd binnen je zelfs je punten op een kladje mocht laten schrijven, als je je combinatienummer maar weet, de KNHS zou dan je punten gewoon verwerken. Maar ik heb eerlijk gezegd nog niemand gehoord die dat ook echt gedaan heeft.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 08:49

Ik ga zo idd maar even bellen.

11 december heb ik mijn spullen naar de rijvereniging gestuurd, die hebben het (is mij verteld) meteen toen ze het binnen hadden door gestuurd(dus dat is 12 of 13 december geweest, dus ze hebben het op 13 of 14 december binnen gehad).

Ik hoop dat ik deze wedstrijd officieel mee kan rijden, zo veel men wedstrijden zijn er niet in de buurt (ik start hooguit 1x in de 2 maanden omdat ik anders meer dan 1,5 uur moet rijden en dat vind ik te gek).

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 09:12

Ze worden nog verwerkt. Als ik eind van de week nog niets binnen heb moet ik maar weer bellen en sturen ze blanco coupons op.
Dat is wel heel fijn, dat je echt tot op het laatste moment eigenlijk net niets weet.