Nieuwe kaart & coupons bij veranderen vereniging??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IndezzW

Nieuwe kaart & coupons bij veranderen vereniging??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:42

Ik ben pas geleden van vereniging veranderd. Maar op mijn startkaart en coupons staat nog de naam van de oude vereniging, mag ik die nog gewoon gebruiken of moet ik nieuwe aanvragen? Bij de nieuwe vereniging zeggen ze van wel, maar ik wil het graag zeker weten! Alvast bedankt.

Frantic

Re: Nieuwe kaart & coupons bij veranderen vereniging??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 19:42

Wat denk jezelf? En wat zegt het reglement hierover?

Nee dus, je moet een nieuwe startkaart en nieuwe coupons bestellen. Tenzij je volgens de KNHS lid bent van 2 verenigingen omdat je niet op tijd hebt opgezegd, maar dan kom je dit jaar dus nog wel uit voor je oude club( en dus ook in de oude kring!)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:24

Je moet een nieuwe startkaart en coupons aanvragen. Want je bent nu lid van een andere vereniging, en dan mag je dus (lijkt me vij logisch) niet meer voor je oude vereniging uitkomen.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:49

amondi schreef:
Wat denk jezelf? En wat zegt het reglement hierover?

Nee dus, je moet een nieuwe startkaart en nieuwe coupons bestellen. Tenzij je volgens de KNHS lid bent van 2 verenigingen omdat je niet op tijd hebt opgezegd, maar dan kom je dit jaar dus nog wel uit voor je oude club( en dus ook in de oude kring!)

Pff beetje vriendelijker mag ook hoor. Tong uitsteken
Ik ben ook veranderd van vereniging Lachen heb helaas nog steeds mn nieuwe startkaart en coupons binnen.
Je moet dus idd nieuwe hebben, maar je mag nog wel met je oude starten. Alleen krijg je hier dan geen winstpunten voor. Dit kan wel handig zijn als je bijvoorbeeld een x HC wilt starten, daarvoor kun je ze dus nog prima gebruiken.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 19:32

Waar heb je dat vandaan Quidou? Ik ben 2 jaar geleden ook overgestapt van vereniging. En omdat het enorm lang duurde voordat ik mijn nieuwe startkaart kreeg heb ik de KNHS gevraagd of ik niet met de coupons van de oude vereniging mocht starten. Dat mocht absoluut niet (ook niet HC).

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:06

Ik wacht ook nog steeds op mijn nieuwe spullen van de nieuwe vereniging.
Ik mag niet met oude spullen starten, en ben op dit moment dus wedstrijdloos!! Boos!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:08

Scum schreef:
Waar heb je dat vandaan Quidou? Ik ben 2 jaar geleden ook overgestapt van vereniging. En omdat het enorm lang duurde voordat ik mijn nieuwe startkaart kreeg heb ik de KNHS gevraagd of ik niet met de coupons van de oude vereniging mocht starten. Dat mocht absoluut niet (ook niet HC).

Hoorde ik van mn instructrice.. Clown (tevens jurylid)
Heb het vorig weekend ook gewoon gedaan. Schijnheilig
Merk het wel als ze dr problemen mee hebben. Haha.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:33

Nou, bij mijn weten mag dat ook echt niet hoor, Quidou. Ik ben ook van vereniging veranderd, ik heb ook nog niets binnen, behalve een paar blanco coupons, door de knhs toegestuurd, met de hand ingevuld met handtekening en stempel erop, daarmee mag ik nu wel starten, met die van mijn oude vereniging echt niet!

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 02:56

Je kunt wel lid zijn van meerdere verenigingen, maar bij 1 wedstrijdlid. Start jij met coupons van de oude vereniging, dan tellen de punten niet mee die je eventueel gehaald hebt. (is mij verteld)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:13

Je mag er ook gewoon niet mee starten (heb ik van de KNHS) Knipoog

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:16

Ben ook naar een andere vereniging gegaan en heb
(nadat ik wel gebeld had waar het bleef) gisteren
mijn nieuwe startkaart en coupons binnen gekregen.
Met coupons van je oude vereniging mag je NIET starten,
doe je dit toch tellen je eventueel behaalde punten ook niet.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:20

Scum schreef:

Ik ben afgelopen zomer verhuist en heb mijn lidmaatschap op de oude clud aangehouden tot eind 2006, dus heb de afgelopen maanden nog gestart onder mijn oude club. Heb meteen een nieuwe startkaart aangevraagt maar nog niks binnen Boos!
Had anders komend weekend weg gemoeten maar paard is ook niet goed. Om deze reden heb ik er zelf nog niet achteraan gebeld en laat alles nog via het wedstrijdsec, lopen.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 14:31

ACSM schreef:
Je kunt wel lid zijn van meerdere verenigingen, maar bij 1 wedstrijdlid. Start jij met coupons van de oude vereniging, dan tellen de punten niet mee die je eventueel gehaald hebt. (is mij verteld)

Da's mij ook verteld Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:44

Toen mijn dochter van vereniging is veranderd, heb ik de oude coupons wel opgestuurd als bewijs van inschrijving maar er opgezet dat ze én van vereniging is veranderd én dat ik de nieuwe coupons zsm na zou sturen of mee zou nemen naar dat concours.

Want ook mij heeft de KNHS vertelt dat je niet mag starten met oude coupons....