Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) *Ze blijven ook maar vragen of ik al met hem start trouwens, maar nee, nog niet! ("Nee joh?? Moet je doen!!!!" Maar helaas ben ik op het moment nog een beetje een schijterd
)*
In een parcours is ie niet te houden, dan gaan z'n oortjes naar voren en gaan met die banaan!!!!
irish_lady schreef:ben nu gestopt maar het wisselde wel, sommige mensen vonden het super terwijl anderen echt zoiets hadden van wat doe je hier met die![]()
heb zelfs wel mensen gehad die naar me toe kwamen om me er vriendelijk op te wijzen dat ik toch echt geen dressuurpaard had!!
En maar lekker in het bos moest gaan rijden. En het mooiste is het dan als je die mensen eruit rijdt!!!!!

Ik zou het wel doen om met kel dressuur te gaan rijden,ik ken een shire die liep binnen een jaar landelijk L1 dressuur en het gaat hartstikke goed.marjaaet schreef::)) Ik zou het wel doen om met kel dressuur te gaan rijden,ik ken een shire die liep binnen een jaar landelijk L1 dressuur en het gaat hartstikke goed.
Maar Tinkers kunnen best wel dressuur hoor.
Het is moeilijker voor ze als een gewoon rijpaard en daarom kom je er snel hoger mee want dat wordt gewaardeerd!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxis
Je verzorgster hahhahahahaha

. De amazone (Daphne) is Z met een KWPNer, maar met Max krijgt ze geen punten. Het is en blijft een jurysport. Ik vind dat je met elk paard mee moet kunnen rijden, maar je moet niet al te teleurgesteld zijn als je niet de punten krijgt die je verdient
. Gewoon lekker wedstrijd rijden met je Tinker en schijt hebben aan de rest dus !