Wie wil dit voor me opzoeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Wie wil dit voor me opzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 20:14

Op de site van de KNHS staat bij de regelementen ergens wat voor stempel er op je chip nummer in de paspoorten is toegestaan.

Helaas heeft mijn computer vreemde kuren en opend hij geeneen bestand van de site van de KNHS.

Zo iemand dit even voor me willen opzoeken?

Liveyourlife

Re: Wie wil dit voor me opzoeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:18

Bedoel je dit?

1. Transpondergegevens
Het nummer van de ingebrachte transponder (chip) of de identificatievermelding volgens een andere wettelijk goedgekeurde identificatiemethode moet in het Paardenpaspoort zijn vermeld.
Wanneer een paard of pony wordt gechipt en er reeds een identiteitsdocument (paspoort) bij dit paard of de pony hoort, dient het paspoort met de (losse) stickers te worden opgestuurd naar de paspoortuitgevende instantie, die de stickers in het paspoort plakt en afstempelt. Ook wanneer van een paard of pony een DNA profiel in het paspoort moet worden geregistreerd, is alleen de paspoortuitgevende instantie bevoegd om deze gegevens in het paspoort te registreren. Wanneer het transpondernummer in het paspoort is geprint, hoeft dit niet te worden afgestempeld door de paspoortuitgevende instantie.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 20:20

Ja die moest ik hebben, bedankt!!!!!

Had een discussie met de buurman, hij heeft zijn paspoorten laten afstempelen door de DA met een gewone stempel van de kliniek Bloos
Dit mag dus idd niet.

Liveyourlife

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:21

Graag gedaan Haha!
Succes!