Hoedenkoffer/ tas, welke en waar?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Concorde

Hoedenkoffer/ tas, welke en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 22:29

Ik ben op zoek naar een mooi hoedenkoffertje (nouja, tas model meer eigenlijk, vind ik net iets stoerder)
Liefst niet helemaal standaard en simpel, mooi kleurtje, van Ariat of BR oid. Ik kan ze alleen echt nergens vinden! Waar hebben ze ze wel? (uit een collectie waar ze ook laarzentassen van hebben zou helemaal super zijn)

Destinietje

Re: Hoedenkoffer/ tas, welke en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 01:09

Br heeft hoedenkoffers, en bijpassende zadel/laarzen tassen. Elke keer in de modetinten.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:08

de BR laarzentas hebben ze bij horsepeople in delden. hele mooi tan kleur (beetje bruinig) misschien kunnen ze daar de bijpassende hoeden tas ook wel voor je bestellen

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 17:13

allebei bedankt voor de tips! Bruinig is idd wel chique.. Maar weer even een keer een ritje naar Delden doen.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:59

Jij wil zeker een beetje zo'n tas, zo'n zachte? Ik ben nl op zoek naar een harde met een voorgevormde mal aan de binnenkant, zodat het hoedje superstevig in de doos zit. Hoeft niet mooi te zijn. Weet iemand ook waar je die (niet zo stikduur) kunt vinden?

kale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:01

sjaantje schreef:
Jij wil zeker een beetje zo'n tas, zo'n zachte? Ik ben nl op zoek naar een harde met een voorgevormde mal aan de binnenkant, zodat het hoedje superstevig in de doos zit. Hoeft niet mooi te zijn. Weet iemand ook waar je die (niet zo stikduur) kunt vinden?

ik heb zelf van de kentucky collectie. een harde ronde. want zo'n zachte daar kan je hoedje nog mee beschadigd raken.
nou had ik wel gezien dat bij de ruiterboulevard in uden dat ze ook een tassencollectie hadden van kentucky
in een bruine kleur.
niet zo opvallend maar wel mooi

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:18

sjaantje schreef:

Divoza Knipoog

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 10:27

Ik heb een BR en heb hem gekocht bij de plaatselijke paardenwinkel. Hij is zwart met bruine randjes.