Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sannum schreef:Nee hoor. Als je 1 keer met 1 paard een winstpunt in de dressuur hebt gehaald, mag je met ieder paard gaan springen.
Sannum schreef:Nee hoor. Als je 1 keer met 1 paard een winstpunt in de dressuur hebt gehaald, mag je met ieder paard gaan springen.
Springruiters zijn echt niet 7 dagen in de week alleen maar bezig met springen. Dressuur wordt ook écht wel gewoon gereden, en het is ook erg verstandig om dat te blijven doen. Want op pony die niet normaal een B-proefje kan lopen, kom je jezelf nog wel 'ns tegen, tijdens het springen..
(maarja, dat is mijn mening, je moet het uiteraard hélemaal zelf weten!) Myukii schreef:Maar als je met de 2e pony verder geen wedstrijden wil rijden, is het wel erg zonde om een startkaart aan te vragen, alleen voor dat ene winstpuntje.
Dan kun je beter die andere pony wat beter doortrainen in dressuur, en daar gewoon je winstpuntje in de dressuur op halen. Ook een springpaard moet qua dressuur goed voor elkaar zijn hoorSpringruiters zijn echt niet 7 dagen in de week alleen maar bezig met springen. Dressuur wordt ook écht wel gewoon gereden, en het is ook erg verstandig om dat te blijven doen. Want op pony die niet normaal een B-proefje kan lopen, kom je jezelf nog wel 'ns tegen, tijdens het springen..
Ik zou dus gewoon nog even doorrijden met je spring-pony, totdat die ook dressuurmatig wat beter voor elkaar is, dan een winstpuntje in de dressuur (proberen te) halen, en dan lekker gaan springen, met misschien af en toe nog een dressuurwedstrijdje tussendoor(maarja, dat is mijn mening, je moet het uiteraard hélemaal zelf weten!)
danielluhhhh schreef:als het paard zelf (bijv. bij de vorige eigenaren) een winstpunt heeft en de ruiter zelf ook. dan mag je toch gaan springen...