1 oktober heb ik een rekening gekregen met een credit bedrag van 20 euro en dat zal zo snel mogelijk naar me overgemaakt worden.
1 november nog niks ontvangen dus maar eens een mailtje gestuurd naar de dame van het wedstrijdsecretariaat van de paarden, geen antwoord op gehad
1 december nog niks ontvangen en maar eens een mailtje gestuurd naar de penningmeester van de vereniging, geen antwoord op gehad
half december maar eens gebeld en verteld dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen en dat ik er goed flauw van werd omdat als je een rekening krijgt hem ook binnen twee weken moet betalen dus ik vind dat zo n credit rekening ook wel wat sneller betaald kan worden. ok nummer genoteerd en ik zou terug gebeld worden.
afgelopen maandag nog niks gehoord dus maar eens weer een mailtje gestuurd en verteld dat ik er flauw van werd en graag terug gebeld wou worden maar tot op vandaag nog niks van gehoord terwijl de penningmeester me vertelde dat hij elke dag zijn mail checkte
wat kan ik hier nu nog aan doen??
het gaat me eigenlijk helemaal niet om die 20 euro alhoewel ik daar recht op heb maar meer om het principe hoe ze me nu behandelen en dat het toch niet zo lang hoeft te duren om 20 euro terug te storten???????????
groeten alja