Ik heb een hele lieve verzorgpony
, maar ze bijt en schopt andere mensen. Maar mij niet. Als ik even niet kijkt bijt ze een meisje van 8 jaar. Ik vind het heel erg. Ik probeer op haar te blijven letten als dat meisje dr even vast houdt, maar het kan gewoon niet altijd. Ook doet ze het bij het hele gezin daar, ook met uit de wei halen! Ik ben er dan niet en kan hun niet helpen. Het probleem is dat ze bij mij heel lief is, ze loopt achter me aan enzo, en bijt nooit (omdat ik boos wordt) en trapt ook bijna nooit. Ik zei wel eens tegen dat meisje daar, als ze bijt moet je dr een tik geven op dr neus. Maar dat durft ze niet. Wat moet ik doen? Ik heb veel tips nodig die snel helpen, want ze zetten haar TE KOOP! Dus ik moet snel handelen, want ik kan niet zonder haar (klinkt heel slijmerig, sorry)! Het is een shetlandermerrie van 1,5 jaar. Asjeblieft help me, want zo kan het niet langer. Als jullie ook niets weten, wordt ze nog sneller verkocht
groetjes

Heb ook advertentie op bokt gezet, en aan mensen vragen of zij nog wat weten. Die kleine kinderen is niet het enige probleem ze trapt ook hun ouders!