Begeleiden ponykamp

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wijtje

Begeleiden ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 22:09

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een leuk adresje waar ik in de zomervakantie kan helpen met het begeleiden van ponykampen. Ik ben al op zoek en zag ook al andere topics hierover. Mijn probleem is echter dat ik pas 17 jaar ben en dat vaak nog te jong is. Zelf heb ik al 4x geholpen met het begeleiden van ponykampen op mijn eigen manege.

Weet iemand nog een leuk adresje waar ik contact mee op zou kunnen nemen. Bvd.

Lidewij

Mandy30

Re: Begeleiden ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:22

Probeer het eens bij Manege de Boschhoeve in Soerendonck. Daar zoeken ze altijd nog wel extra begeleiding. Kijk op www.de-boschhoeve.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 12:50

Je zou evt een sollicitatiebrief kunnen sturen naar de manege waar ik werk. Maar dat is wel in de Belgische Ardennen, het is hard werken maar je mag ook veel rijden (o.a buiten) je moet dus wel lekker kunnen rijden en niet bang aangelegd zijn. Er komen franse, duitse en nederlandse kinderen dus je zal veel talen leren Vork

Carlijnp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:05

Hoi hoi mensen!

als je nog een leuk adresje zoekt voor het begeleiden an ponykampen in de zomer maanden, mail mij dan even!
klijntje16@hotmail.com

het zijn ponykampen b ij Manege Laarbrug in ommen,
je taken zullen zijn lesgeven, buitenritten begeleiden, samen eten spelletjes doen enz enz, alleen maar leuk dus!!
ben jij 18 jaar of ouder en lijkt je dit wel wat?? mailen Pling

groetjes Carlijn