vraag over wedstrijd

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

horses_kiss

vraag over wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 16:52

ik had laats een wedstrijd !
toen had ik niks gewonnen (maakt niet uit)
maar ik vroeg me af??
hoe kan je kloppend onderbeen weg halen (ik weet neit hoe je het zegt)
Haha!
alvast bedankt voor de hulp Bloos

-xxx-

horses_kiss

Re: vraag over wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:05

niemand die dit weet ik zou dit graag willen weten Clown

Rietjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:07

Ik denk dat ze daar mee bedoelen dat jij je onderbenen veel beweegd. XX

horses_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:18

Rietjee schreef:
Ik denk dat ze daar mee bedoelen dat jij je onderbenen veel beweegd. XX

jhaa dat weet ik maar het is gewoon een pony waar je veel mee moet drijven Clown

Miradim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:34

Je zegt zelf dat het een pony is waar je veel mee moet drijven. Als je hierover nadenkt heeft dit vele drijven dus geen nut anders zou het niet nodig zijn. Leer je pony dat hij op één keer drijven al voorwaarts moet gaan. Handig hulpmiddeltje is actie -> reactie (maakt niet uit wat als je pony doet als hij/zij maar reageert). Je kan dit oefenen door het volgende te doen. Eén keer normaal drijven -> geen reactie. Nogmaals drijven maar nu iets harder -> nog geen reactie. Dan mag je een keertje best doorkomen of een tikje achter je kuit geven net zo veel als nodig is om een reactie te verkrijgen. Zodra hij/zij reageert benen stil houden. Dit rijdt in het begin erg vervelend maar als je het consequent volhoud zul je als snel resultaat zien. Als je pony dit op een gegeven moment snapt hoef je ook maar een kleine hulp te geven om hem voorwaarts te houden en niet meer constant te drijven. Dit stompt je pony af. Wat ook helpt is als hij telkens terug komt is een keer lekker door te rijden net zolang tot de "rem" eraf is zeg maar. Ik hoop dat je wat aan mij tips hebt en succes met oefenen.

horses_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 17:36

[quote="Miradim"]
Je zegt zelf dat het een pony is waar je veel mee moet drijven. Als je hierover nadenkt heeft dit vele drijven dus geen nut anders zou het niet nodig zijn. Leer je pony dat hij op één keer drijven al voorwaarts moet gaan. Handig hulpmiddeltje is actie -> reactie (maakt niet uit wat als je pony doet als hij/zij maar reageert). Je kan dit oefenen door het volgende te doen. Eén keer normaal drijven -> geen reactie. Nogmaals drijven maar nu iets harder -> nog geen reactie. Dan mag je een keertje best doorkomen of een tikje achter je kuit geven net zo veel als nodig is om een reactie te verkrijgen. Zodra hij/zij reageert benen stil houden. Dit rijdt in het begin erg vervelend maar als je het consequent volhoud zul je als snel resultaat zien. Als je pony dit op een gegeven moment snapt hoef je ook maar een kleine hulp te geven om hem voorwaarts te houden en niet meer constant te drijven. Dit stompt je pony af. Wat ook helpt is als hij telkens terug komt is een keer lekker door te rijden net zolang tot de "rem" eraf is zeg maar. Ik

bedankt heel erg bedankt ik zal gaan kijken

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:25

Probeer er zoveel mogelijk op te letten zou k zeggen !