zoek maatje voor ruitervakantie

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tompoessie

zoek maatje voor ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 17:44

hallo ben christel uit castricum en ben 22jaar.

Via het internet ben ik in het bezit van 2 ruitervakantie gidsen
Actieve ruitervakantie's time out reizen http://www.timeout-reizen.nl/ruiter.php

trailfinders ruitervakanties
http://www.horseholiday.com/

ik zoek iemand die ook iemand zoekt om op vakantie te gaan naar het buitenland voor het paardrijden. zou graag naar belgie, frankrijk of duitsland willen, verder natuurlijk ook wel maar dan word het natuurlijk een stuk duurder.

heb je intressen en wil je ook niet alleen??
kom je uit de buurt rond castricum?? reageer dan snel!!!

groetjes christel

iilse

Re: zoek maatje voor ruitervakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:57

Toevallig ben ik ook bezig met ruitervakanties naar het buitenland en dan ook het liefst naar een van de landen die jij noemt Lachen
Misschien is het leuk om met een aantal mensen van Bokt te gaan?

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:58

Ik wil wel met je mee. Lijkt me gezellig. Heb alleen geen vervoer. Dus iemand zou me op moeten pikken o.i.d.

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 19:45

Ik heb ook geen vervoer (denk niet dat mn ouders me zover willen brengen Nagelbijten / Gniffelen) maar ik zou wel met de trein kunnen.

lexie37

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:01

hoi christel, ik zie nergens of je met je eigen paard wil of daar een paard wil huren

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:06

lexie37 schreef:
hoi christel, ik zie nergens of je met je eigen paard wil of daar een paard wil huren

Dat zou ik ook willen weten Clown

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 15:47

LadyF schreef:
lexie37 schreef:

Dat zou ik ook willen weten Clown

Ik ook. Ik zou ook graag een keer zo'n vakantie doen, maar liever niet met mijn eigen paardje. Ik heb dit nog nooit gedaan omdat ik niet alleen wilde gaan. Maar misschien is het inderdaad leuk als we met wat mensen van bokt gaan.

cindyvdlans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 17:04

Hoi allemaal,

Misschien moeten jullie ook eens een kijkje nemen op www.paardrijden-in-de-ardennen.be
Ik heb voordat ik mijn paard daarheen bracht op veel plaatsen gereden, maar nergens zo gaaf als daar.
Ze rijden er paardvriendelijk en zijn erg gezellig! Je voelt je er gelijk thuis.
Ik kom er nog regelmatig om mijn paardje te bezoeken en een handje mee te helpen.
Dit jaar gaan ze ook speciaal voor de jongeren weken organiseren, dus misschien moet je ze eens een e-mail sturen.
Ook niet onbelangrijk, het is zeer betaalbaar en geld besteden ze aan de opvang van andere dieren/paarden

Groetjes,

Cindy Knipoog

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 17:08

Het lijkt mij ook wel erg leuk om te doen.
Dus ik hou me zeker aanbevolen.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 18:20

Is het nou mét of zonder eigen paard. Want zonder heb ik wel vervoer Lachen

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 18:39

De TS heeft helemaal niet gereageerd Nagelbijten / Gniffelen Time Out reizen en Trailfinders zijn allebei zonder eigen paard geloof ik?

amsterdamse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:29

ik ben ook aan het kijken naar een rij-vakantie, begin juni. Ik denk alleen eerder aan Hongarije, 't schijnt daar erg mooi rijden te zijn.....als er iemand mee wil???? Haha!

wat betreft het eigen paard; het is bij mijn weten afhankelijk van de plek en het arrangement wat je kiest bij time-out of trailfinders. ikw eet dat time-out bij diverse arrangementen de mogelijkheid biedt om met je eigen paard te komen. als je op de site van time-out gaat naar het kopje "reisadvies" kun je daar selecteren de mogelijkheid om je eigen paard mee te nemen. zij geven je dan de plekken op waar dit kan...zijn er aardig wat....je kan zelfs helemaal naar Portugal of Spanje Haha! volgens mij kan het via trailfinders ook, al heb je daar niet zo'n handige selectie-mogelijkheid c.q. mogelijkheid voor reisadvies als op de site van time-out.

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:21

*volgt*
Lijkt me ook heel gaaf om een keer te doen Lachen Als je zonder eigen paard gaat, ben ik zeker geinteresseerd, als je met eigen paard gaat dan wordt het al wat lastiger (mijn paard houdt niet zo van trailers...)

x_Katja_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 13:25

Ik lees ook even mee. Ben inderdaad benieuwd wanneer je wilt gaan??
En ik heb geen eigen paard dus moet er wel daar een kunnen huren..

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:14

ik wil deze zomer ook erg graag op ruitervakantie, maar zie het in mn uppie nog niet zo zitten Bloos Wil ook mn eigen paard niet mee. Heb al op de site van time-out en trailfinders rondgekeken, vond bulgarije erg mooi maar toch wel wat te prijzig, en zit nu te denken aan frankrijk (bijvoorbeeld deze: www.pradis.fr). Het lijkt mij ook gezellig om met wat mensen van bokt te gaan. En anders moet ik maar alleen, want wil echt heel graag deze zomer en t lijkt me n supermooie ervaring! Dus ook ik hou me aanbevolen Knipoog

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 13:01

Hetzelfde als bovenstaande Lachen

Ik wil ook graag een week op ruitervakantie. Het liefst een trektocht, maar niet te zwaar, dus met rustdagen. (dwz niet elke dag 6 uur rijden, maar een dag tussendoor maar 3 uur of helemaal niet).
De prijs is helaas heel hoog. Alleen de omringende landen (en dan voornamelijk Polen) zijn nog wel te betalen.
Ben niet van plan om meer dan 500/600 euro uit te geven voor een week (excl vervoer).

Heb zelf een rijbewijs en eventueel een auto tot mijn beschikking, dus dat is geen probleem.

Nuendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 18:38

Ook ik zit eraan te denken... uiteraard ook niet alleen.

Maar wat is je plan ?
Week / Midweek / Weekend ?
En een idee wanneer ?

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:58

Ze is na het openen van dit topic niet meer online geweest... Dit schiet wel op dan Haha!

ulleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:25

Ik zou heeeeeeeeel graag eens zo'n dressuurcursus volgen.. lijkt me echt zalig, dat kost natuurlijk wel wat geld en ik zou niet weten wie ik kan meenemen...
is er hier interesse voor?

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:30

Ik heb zelf geen interesse om mee te gaan. Zo te zien gaat het ook wel lukken om mensen mee te krijgen aangezien zich hier al meerdere mensen hebben gemeld.

Maar wil je graag op ruitervakantie en heb je niemand om mee te gaan. Dan gewoon alleen gaan.

Ben een paar jaar terug op ruitervakantie geweest in Portugal en het was echt heel erg leuk. De meeste mensen kwamen alleen en je hebt daar heel snel contact met andere mensen.
Dus gewoon gaan ook al moet je alleen. Hoewel het natuurlijk extra gezellig is als een andere bokker meegaat.

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:21

hmm er komt inderdaad niet echt een reactie meer van de TS.
Misschien een idee om een nieuw topic te starten voor diegenen die echt interesse hebben om met n groepje van bokt deze zomer op ruitervakantie te gaan?
Zodat we wat concreter kunnen bespreken wat iedereen in gedachten heeft, wanneer, waar etc. en er ook echt plannen kunnen worden gemaakt. Weet niet of zo'n vakantie snel vol is maar aangezien ik deze zomer zeker wil gaan wil ik niet op t laatste moment nog wat boeken...
Als iemand een idee heeft waar zo'n topic dan hoort te staan, kom maar op Knipoog

iilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:24

Goed plan. Aangezien de TS al sinds 7 januari niet meer online is geweest Tong uitsteken
Ik weet niet waar het topic hoort te staan. Hier of bij meetings oid?

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 21:32

We hoeven denk ik niet meer op de aanwezigheid van TS te rekenen Lachen
Maar eehh een dergelijk topic hoort volgens mij bij meetings te staan (denk ik tenminste).
Zal ik een topic openen voor de geinteresseerden op 't meeting-gedeelte? Haha!

massiemas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:06

oke! moet ik wel even zoeken waar meetings staat haha

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 13:07

ik hou me ook nog altijd aanbevolen!! Ik heb de TS een pb gestuurd, maar hier ook niks meer op terug gehoord.
Lijkt me leuk om met een paar mensen van bokt te gaan.