Even een vraagje betreft coupons

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Oretha

Even een vraagje betreft coupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 17:33

Hallo!
Ik heb even een vraag. Mijn startkaart moest voor 1 januari omgezet worden van pony naar paard. Deze aanvraga is netjes voor november verstuurd. Nou kwamen voor de feestdagen de startkaarten binnen, maar helaas niet die van mij.... Boos! Fout van de knhs...Nu worden mijn coupons pas aanstaande maandag besteld en wordt alles in orde gemaakt. Knhs kennende duurt dit dan wel even.

Nou heb ik aanstaande zondag (volgende week) wedstrijd. Mag ik dan met mijn ponycoupon tussen de paarden starten? Anders zou het beteken dat ik niet zo kunnen starten door een fout van de knhs...inschrijfgeld moet ik sowieso al betalen, omdat ik me al van te voren opgegeven heb.

IK mag wel blanco starten....dat heb ik vorige week ook gedaan..maar toen kwamen de kosten in totaal op 25 euro Verward 15,25 blanco coupon en 10 euro voor de proef. Dit vind ik een beetje een duur grapje zoals jullie zullen begrijpen Haha!

Morgen ga ik de knhs maar even bellen, maar ik vroeg me af of 1 van jullie wist of ik evt met mijn ponycoupon mag starten tussen de paarden? De couponb ziet er hetzelfde uit...alleen staat er catergorie D op..ipv paard Haha!

Groetjes Chantal