Mountain Horse Ice rider/ Rimforst e.a

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ezmee

Mountain Horse Ice rider/ Rimforst e.a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 23:41

Waar zijn deze online te koop ? Het zijn de rimforst riders 2 voor junior. i.v.m dat ik zeer smalle kuiten heb (34-35) moet ik dus ook smalle laarzen bestellen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We hebben thuis ook de Cavallo Polar, die wil ik ook heel graag, maar waar bestel je die online ??
Bij ons in de buurt bij de Kroo hebben we ze gekocht, maar daar zouden ze ze in de online shop hebben geplaats maar ik kan ze anders niet vinden

Groetjes

mariska1989

Re: Mountain Horse Ice rider/ Rimforst e.a

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:20

Ice rider bij ooteman zoweiso.

Cavallo polar en de andere mountain horse zijn vast ook te bestellen bij ooteman. Lachen

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 13:35

mariska1989 schreef:
Ice rider bij ooteman zoweiso.

Cavallo polar en de andere mountain horse zijn vast ook te bestellen bij ooteman. Lachen

Ik heb daar gekeken maar vanuit hun shop kun jen iet bestellen vandaar dat ik em afvroeg weet iemand nog ergens waar je deze unt bestellen.

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 01:09

Bij Ooteman kun je wel online bestellen Ja het staat er alleen niet zo duidelijk.
Maar als je gewoon naar de winterrijlaarzen gaat, dan bv de rimfrost aanklikt en dan de maat van de laars selecteer en het aantal invul, krijg je onderaan de pagina een groene balk te zien met een winkelmandje en toevoegen en als je daar op klikt staat het in de winkelmandje Lachen