[EG] Beauty, 14/15jr. E-Pony uit: REKKEN

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SANNExREBEL

[EG] Beauty, 14/15jr. E-Pony uit: REKKEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 15:15

Hallo,

Ik ben opzoek naar de oude eigenaar/verzorger of wat dan ook van mijn E-pony.
Eerst even wat info over haar:
Naam: Beauty.
Leeftijd: 14/15 jr.
Geslacht: Merrie.
Stokmaat: 1.57 ong.
Ras: ONBEKEND; in iedergeval een forse kruising.
Kleur+aftekeningen: Bruin, zwarte manen,staart en benen.
Kenmerken: Grote kale plek op haar neus waar geen haren meer groeien. Net een olifantenhuidje dus eigenlijk. Verder kan ze niet alleen op stal staan, of dat daar ook zo was weet ik natuurlijk niet. Ze heeft er een hekel aan als je het zadel opdoet, en kan slecht tegen veranderingen.

Ik heb haar 28 okt. 2004 gekocht in Rekken.
Ik mocht op haar proefrijden en heb toen meteen besloten haar te kopen.
Het was bij de eigenaar thuis, ze hadden geen bak, enkel alleen een weitje waar ze in reden. Ook hadden ze nog een witte wat oudere pony in een stalletje staan. Ik denk dat het een welsh was. Misschien een kruising. Beauty stond in `t stalletje er tegenover. Dit waren beide kleine stalletjes.
Er is mij verteld dat de man die erbij was op de dag dat ik kwam kijken niet de echte eigenaar was, en ook heb ik zijn dochters nooit gezien of gesproken. Ze weten dus eigenlijk niet waar Beauty nu is en wie ik ben.
Op de dag dat Beauty werd gebracht door de handelaar van wie ik haar had aangeraden gekregen was Beauty erg onrustig. Zoals ik al zei kan ze heel slecht tegen veranderingen, drukte en alleen op stal staan.
Ik heb Beuaty nou dus 2 jaar, ze is op woensdag 28-10-04 naar Lichtenvoorde gekomen. Naar de stal genaamd Stal `t Wamelink.
Wie o wie heeft informatie over dit paard? Alle info is welkom!!!

Hier wat foto`s:

Afbeelding

Afbeelding

Voor meer info of foto`s mail naar Sanne_Rebel@hotmail.com