Absoluut niet met jury eens!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya92

Absoluut niet met jury eens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 18:57

Hallo!

Laatst had mijn jonge pupil Tong uitsteken van 10 jaar een springwedstrijd op Soraya . Het ging hier om de clubkampioenschappen , er was een officiele jury aanwezig en het parcour ging OP TIJD .

Soraya is behoorlijk heet als ze alles ziet en begint moeilijk te springen en te hupsen , en nicole(amazone) is vrij klein maar heeft haar wel in de hand .

Goed , ze komt binnen en rijd een volte , ze draaft en groet zeer duidelijk , de bel gaat en ze start . Na de 4de hindernis word er dubbel gebeld dat mevrouw niet gegroet heeft . ( hier was absoluut geen sprake van , heb het zelf met velen andere gezien ! en anders zou ik het niet aankaarten Knipoog ) , er word letterlijk gezegd : NORMAAL GESPROKEN WORD JE UITGEBELD MAAR JE MAG NU OVERNIEUW BEGINNNEN . Goed , wij dus overnieuw en ze is foutloos en zet de snelste tijd neer . Dan word er na t parcour gemeld dat na overleg ze toch haar diskwalificeren omdat ze een te snelle tijd had en het oneerlijk zou zijn. Nou , ik dus een kind dat het niet snapt , en zelf begrijp ik er ook vrij weinig van , OVERNIEUW is toch nieuwe ronde , nieuwe kansen ?!

Zeg dan gewoon gelijk dat het over is , dan weet dat kind het waar het aan toe is en ik ook !

Ik heb de KNHS erover gebeld , en die gaven mij groot gelijk , maar ben ik nou moeilijk aan t doen of is het echt gewoon flauw?

Bedankt! Vork

bijoekimmie

Re: Absoluut niet met jury eens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:03

Nee dit is niet alleen flauw maar ook gewoon belachelijk.
De jury zal wel ergens anders mee bezig geweest zijn toen zij groette.
Heb je de jury er nog op aan gesproken na de wedstrijd?

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:09

Dat is flink banketstaaf zeg! Vooral voor een kind dat het heel goed gedaan heeft en dan op het laatste moment nog word gediskwalificeerd! Ik vind absoluut niet dat je er moeilijk over doet, het is gewoon heel flauw, vooral als jij en de andere ook nog een gezien hebben dat ze wel degelijk gegroet heeft!

Doet me een beetje denken aan een A-proefje wat ik vroeger een keer gereden heb, dan rijd je met z'n drieën in de bak, moest je met lange teugel de bak uit, nou ik gedaan, stond er op mijn coupon; Niet getoond Bloos

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:09

Nee, je bent zeker niet flauw.
Alleen denk ik dat je er weinig meer aan kan doen ben ik bang...
Zeker tegenover een kind vind ik dat je dit zo niet kan maken. Dan hadden ze haar meteen de ring uit moeten sturen.
Dan is het ook zuur omdat je weet dat het onterecht is, maar haar eerst laten winnen en dan de overwinning afpakken vind ik NOG zuurder.
En probeer dat dan maar ui te leggen aan je kind, dat lukt je dus niet!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 20:29

Dat is erg flauw. Op elke wedstrijd hoort een vertegenswoordiger aanwezig te zijn. Had je die niet erop aan kunnen spreken?
Heel knullig hoe ze dit opgelost hebben.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:17

Echt belachelijk! Die diskwalificatie, die overigens niet terecht was, had toch gelijk gemeld moeten worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 22:25

Wow, wat banketstaaf! Lijkt me niet dat jij moeilijk loopt te doen. Wat dat jurylid zo'n tienjarig meisje aandoet is gewoon echt banketstaaf. Alsof dat kind er wat aan kan doen dat a) de jury niet oplet, en b) de pony zo lekker snel is...

Leone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 17:18

ik dacht dat ze er na de derde sprong niet meer op terug konden komen, net als bij dressuur na het derde onderdeel maar dat weet ik niet zeker.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:28

Het is opnieuw of iets overdoen Knipoog

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:31

wow.. Banketstaaf Bloos Ik zou het hier niet bij laten zitten, kan misschien zeikerig overkomen, maar het is een fout van hun!

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:33

dat kind deed wat gevraagt was de jurie zal wel niet opgelet hebben ! heb ik al vaker mee gemaakt dat ze nog even onderling een grapje maken en niet kijken !

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:35

Carlolover schreef:
Ik zou het hier niet bij laten zitten,

Maar je kan er niks meer aan doen, want je moet binnen X aantal minuten bezwaar maken bij de afgevaardige (en dat is meestal dan ook het jurylid zelf) Clown

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 23:45

ow balen Boos! Sommige juryleden zijn hun naam niet waardig ^^

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:24

Als het om een clubkampioenschap gaat is er volgens mij geen afgevaardigde aanwezig.
De jury zit altijd fout want als ze bellen geven ze aan dat je mag beginnen als er dus niet gegroet zou zijn hadden ze ook niet mogen bellen.

Rettur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:27

het is gewoon flauw. waarschijnlijk heeft de jury zelf zitten suffen, of moeten ze een bril opzetten.