Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
inieder geval veel succes ermee, en ik zou het wel in de gaten houden, want sommige paarden gaan van verdriet niet meer eten enzo.

Bijvoorbeeld een shetje. Via MP kun je heel goedkoop aan een leuk dier kopen en/of als je in je omgeving wat rondvraagd is het vaak zo gepiept.keetieee schreef:Ander maatje erbij??
Staat ze nu helemaal alleen?
Nazarma schreef:nou ik heb ooit gelezen dat het kan helpen als je bijv. een geit aanschaft ofzo het klinkt heel gek, maar het helpt vaak wel en het is goedkoper aanonderhoudt dan een nieuw paard, mis is het te probereninieder geval veel succes ermee, en ik zou het wel in de gaten houden, want sommige paarden gaan van verdriet niet meer eten enzo.
Destijds is er bij mijn verzorgshetje Ushi een schaapje aangeschaft omdat haar maatje was verkocht. Ze heeft nu een ander maatje waar ze ook zielsgelukkig mee is
Het is voor paarden net als bij ons. Als wij iemand verliezen hebben we ook niet zo'n zin in dingen of eten.
niks mee tebeginnen als ze niet samen waren. Nu is 1 van de 2 overleden, en de andere was compleet doorgedraaid.. Geloof dat het daar nu wel weer goed mee gaat.