Ik ben op zoek naar een dressuurwedstrijd in Twente waar ik kan starten zonder startkaart in de klasse B. Als oefenwedstrijd zeg maar.. Weet iemand data en plaatsen waar dit kan. Ik heb al op startlijsten.nl gekeken en op google, maar ik kon niets vinden. Alvast bedankt!
je zou het nog even snel kunnen proberen bij de oosterhofruiters in rijssen, die hebben morgen en overmorgen wedsrtijden wwar ook deelname mogelijk is zonder startkaart, ik weet alleen niet zeker of het mogelijk is deel te nemen zonder lidmaatschap van die vereniging, ik zou zeggen, bel het secetariaat en je weet het, succes.
Bedankt! Maar das wel heel kort dag, ik had het over iets van volgende maand ofzo..iig de perioden vanaf nu tot het zomerseizoen...Maar wel bedankt voor de reactie!
In September is er in Buurse het jaarlijkse 'Dag van het Paard'. Dit is speciaal voor recreatieruiters! Een officieel wedstrijdtenue is niet verplicht maar wel aan te raden.
Ben idd ook op zoek naar onderlinge wedstrijdjes in de regio om mijn paard te laten wennen aan het wedstrijd gebeuren. Kan zo op google ook niets vinden, gaat mij vooral om de maand februari daarna moet ik toch een stapje terug doen ivm dracht. Verder niemand suggesties?
vorig jaar was in juli in losser een concours voor paarden zonder startkaart van de Martiniruiters, wie weet doen ze het dit jaar weer. en ja, Buurse concours, zware aanrader als je echt wilt oefenen of kijken of het wat is. vorig jaar mijn startkaart zelfs 4 weken uitgesteld omdat ik perse Buurse voor de laatste keer wilde meerijden In November had je vroeger in Enschede het noaber concours, wie weet komt die dit jaar weer terug, en inderdaad de kampioenschappen van Enschede, maar die zijn net een paar weken geleden geweest.