[PG] Amor, schimmelruin ong. 7 jaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

zevenster

[PG] Amor, schimmelruin ong. 7 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 21:53

ongeveer drie jaar geleden reed ik op een schimmelruin van 4 jaar oud. Plotseling moest hij verkocht worden en ik heb de keuze gemaakt hem niet te kopen. Hij is met mensen meegegaan die een rustig paard zochten voor buitenritten. Ik heb hem toen voorgereden met hun westernzadel.

Het is een ruintje van ongeveer 1,58 hoog en had een grappig karakter. Flegmatiek in de bak, liever lui dan moe. Hij heet(te) Amor en was toen hij wegging vrij stevig gebouwd. Een kruising tussen een pinto en een arabier.

Graag kom ik erachter wat er met Amor is gebeurd, hoe het nu met hem is. Ik ben benieuwd of iemand van jullie hem kent. Ik probeer een foto te plaatsen, maar dit moet ik even vanaf een andere computer doen.

Stravero

Re: (PG): Amor, schimmelruin ong. 7 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 09:02

Had tie papieren? misschien als tie dat heeft dat iemand m aan z'n ouders herkent? Lachen

Havanna__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:05

Heb je geen foto? Misschien is het dan makkelijker om hem te herkennen...

zevenster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-07 12:44

Ik heb geen papieren van hem gezien, hij is via een handelaar bij ons terecht gekomen. Een foto zal ik er nog opzetten, maar dat moet ik vanaf een andere computer doen, waar ik morgen pas bij kan.

Toen hij bij ons wegging kwam hij niet door de klinische keuring heen. Hij is toen wel verkocht, maar aan een opa die hem voor zijn kleindochter wilde gebruiken?? Ik had hier zelf dus mijn vraagtekens bij, maar de eigenaar heeft hem toch doorverkocht. We zijn niet wezen kijken, maar volgens mij is hij richting Roosendaal, noord brabant gegaan. Mijn vermoeden is, dat hij bij een handelaar terecht is gekomen.

zevenster

Re: (PG): (T)amor, schimmelruin ong. 7 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 15:59

Ik heb het vermoeden dat Amor nu op manege Duno verblijft in Oost-Kapelle. In het profiel van Blauwoogje staat een foto van Tamor een schimmeltje. Hij lijkt sprekend op mijn oude verzorgpaard. Ik hoop dat iemand mij er iets meer over kan vertellen, ik zou het geweldig vinden om te weten hoe het nu met hem is.