Delfzijl, fijne bak?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

OdiEtAmo

Delfzijl, fijne bak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-07 17:15

Ik heb 14 Januari een wedstrijd in Delfzijl.
Nu ben ik daar nog nooit geweest...
Is het daar een fijne bak? Goede bodem etc?

WonderLovee

Re: Delfzijl, fijne bak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:48

ik ben er nog nooit geweest maar heb wel over gehoord en volgens mij was het wel een goede manege maar weet het niet zeker

r0dY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 09:02

ik vind de inrijhal wel fijn, maar de wedstrijd ring vind ik persoonlijk nog al wat donker.maar wel lekker rustigmdus dat is wel weer een voordeel

Leslie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 12:00

ik ben er niet zo enthousiast over... het parkeren vind ik drie keer niks.. inrijbak is wel goed, wedstrijd bak is te donker en bodem vond ik wat aan de harde kant.. (ben er al een jaar niet geweest misschien hebben ze dat wel anders nu..) Knipoog

sjnien1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:37

Ik vind de bak nogal donker en rumoerig aangezien er bij mij steeds mensen in en uit liepen langs een paadje langs de bak. Het paard dat ik toen had vond het maar niks zo'n donkere bak zonder ruimte erom heen, maar hij is ook een beetje claustrofobisch Tong uitsteken Ik mocht ook nooit het kleed van de trailer dicht doen bijvoorbeeld Haha!
Ik heb nu een nieuw paard en ga er vast nog wel een keer weer heen misschien reageerd zij wel helemaal nergens op.

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:41

De bakken zijn wel goed te rijden alleen bij de inrij bak staan vaak veel mensen bij de ingang. dus hoeken rijden zit er daar niet in. Ook zitten er wel eens natte plekken in de inrijhal.
De wedstrijd bak is goed te doen. Netjes gesleept en als er tijd voor is slepen ze hem ook nog tussen de klasses door. De bak is wel kijkerig.

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 20:23

r0dY schreef:
ik vind de inrijhal wel fijn, maar de wedstrijd ring vind ik persoonlijk nog al wat donker.maar wel lekker rustigmdus dat is wel weer een voordeel

Hey rOdY ook weer een keertje op Bokt?? Je hebt ook een nieuwe avator (heet dat zo) leuk ja!!