Wij waren eens gaan kijken naar hem en we vonden het wel oke !
Dus we gingen hem vandaag 'verzorgen' .
We komen aan en borstelen hem . Viel allemaal goed mee !
Hij beet wel maar we gaven hem en tik op zijn neus en dan hield hij op . (Hij bijt naar je benen)
Toen gingen we eens kijken naar de wei samen met hem .
Hij begon weer te bijten dus gaven we hem een tik , hij was het daar blijkbaar niet mee eens
En deed zijn hoofd tussen zijn benen ,terug omhoog , beet weer , en stijgerde , sloeg met zijn voor benen . Zo heeft hij mij in mijn rug geraakt . We hebben hem toen een tik gegeven maar veel haalde dat niet uit ! Want een beetje later deed hij het weer .
Als hij braaf was belonen we hem . Ook als je hem aan het halster vast houd is hij heeeeel drammerig .
En ja mijn vraag is nu : Hoe straffen we hem het beste ? Ik wil hem ook niet heel de tijd gaan slaan want zo te zien haalt het toch niet veel uit ! En we willen ook niet dood
Hij staat ook véél te lang op zijn hoeven , we gaan een hoefsmid bellen . Maar wij kunnen dat ook niet allemaal gaan betalen .
Hij is volgens ons zo omdat er nooit niks mee gedaan is , en hij maar altijd in zijn wei staat te staan !
Als mijn pony mij zou bijt krijgt ze een tik én dan houd ze op , nu is dat dus niet !

en strenger zijn en anders geef je hem gewoon een klap op de neus 

Zoek naar de Join Up.