Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

bijoekimmie schreef:Ik denk dat dat heel verschillend is.
Als jij hem graag wil hebben dan wil je er ook wat voor neer leggen.
Ik persoonlijk vind het een beetje veel, hij mankeert nogal wat. Voor dit geld kan je ook een gezonde pony kopen.
Ik zou persoonlijk als ik de eigenaar zou zijn zoiets hebben van een goed tehuis is beter dan geld, maar ja niet iedereen is hetzelfde.
Dus ja wat is een goede prijs , dat wat jij ervoor uit wil geven.
Ik geloof niet dat je hier wat aan hebt, maar hier valt voor niemand een goed passend antwoord te geven.
Veel succes.
tones schreef:bijoekimmie schreef:Ik denk dat dat heel verschillend is.
Als jij hem graag wil hebben dan wil je er ook wat voor neer leggen.
Ik persoonlijk vind het een beetje veel, hij mankeert nogal wat. Voor dit geld kan je ook een gezonde pony kopen.
Ik zou persoonlijk als ik de eigenaar zou zijn zoiets hebben van een goed tehuis is beter dan geld, maar ja niet iedereen is hetzelfde.
Dus ja wat is een goede prijs , dat wat jij ervoor uit wil geven.
Ik geloof niet dat je hier wat aan hebt, maar hier valt voor niemand een goed passend antwoord te geven.
Veel succes.
Dat vind ik ook, maar wil de eigenaar het paard graag kwijt of wil jij hem graag kopen?
tones schreef:Nou dan zou ik het niet doen, voor dat geld is er heel veel leuks te koop!
Wie weet hoelang het dier nog mee kan. Voor dat geld krijg je hem zeker niet verzekerd, en als er wat gebeurt sta jij met lege handen,en de vorige eigenaar is mooi uit de zorgen.
capraibex70 schreef:Even ter overdenking, de slachtwaarde is ong 300 euro.... geen cent meer, alles wat je meer betaalt is dus mooi meegenomen voor de huidige eigenaar. Wel fijn als je dat paard nog een paar mooie jaren kunt geven!
Armaris schreef:tones schreef:Nou dan zou ik het niet doen, voor dat geld is er heel veel leuks te koop!
Wie weet hoelang het dier nog mee kan. Voor dat geld krijg je hem zeker niet verzekerd, en als er wat gebeurt sta jij met lege handen,en de vorige eigenaar is mooi uit de zorgen.
Maar ik kan het paard nog wel fijne jaren geven.
ma_rie_tje schreef:wat is voor jou het voordeel als je hem koopt?
Is er toegevoegde waarde aan, zowel voor jou als voor hem?
Stel: je verzorgd hem nu elke dag, je bent elke dag met hem bezig en jij bent de enige die wat met hem doet, want de eigenaar heeft er geen verstand van.
De eigenaar betaald de stalling en de DA (flinke kosten, hij mankeerd behoorlijk wat)
Wat is dan de toegevoegde waarde van dit paard te kopen?
1 je moet stalling gaan betalen
2 je krijgt alle andere kosten er ook nog bij (DA hoefsmid ed)
3 kosten van het voer (als dat niet bij de stalling in zit)
4 alle andere onvoorziene kosten
en als je het paard blijft verzorgen heb je niet al deze kosten, maar wel het plezier vanhet verzorgen