Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
trudydejong schreef:Ik zie dat zeker als een oefening, maar Ineke dus niet echt.
Die wil er gelijk staan zeg maar met wedstrijd. Ze is wel behoorlijk perfectionistisch. Ze vindt het zonde om op wedstrijd te starten als de basis nog niet goed is.......
Alane schreef:trudydejong schreef:Ik zie dat zeker als een oefening, maar Ineke dus niet echt.
Die wil er gelijk staan zeg maar met wedstrijd. Ze is wel behoorlijk perfectionistisch. Ze vindt het zonde om op wedstrijd te starten als de basis nog niet goed is.......
wat is het verschil dan tussen onderling of officieel? enkel en alleen dat je coupon opgestuurd wordt en dat ik toch vaak mee maak dat er onderling wat milder gejureerd wordt, waardoor je een vertekend beeld kunt krijgen..
maar je wilt toch later dit jaar wel echt op wedstrijd gaan?? dan kan je net zo goed een startkaart aanvragen. Als je nou bij ons in de buurt had gewoont had je om de week een niet officiele wedstrijd kunnen starten.je woont in het verkeerde deel van het land
Alane schreef:Britt heeft Viva nu ook een paar keer gestart, en niet om te winnen of met een max aan winstpunten thuis te komen, maar ook om samen te wennen...
trudydejong schreef:Alane schreef:Britt heeft Viva nu ook een paar keer gestart, en niet om te winnen of met een max aan winstpunten thuis te komen, maar ook om samen te wennen...
Ja, ik ben daar ook een voorstander van hoor. Maar Ineke dus niet, haha