2 paarden starten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

roosjehe

2 paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 18:57

Hallo,
eerst wil ik even vertellen dat ik hier binnen kort meer vragen ga stellen omdat ik ook een startkaart krijg dus berijd je maar voor.
dan mijn vraag.
Ik krijg dus in januarie een startkaart.
dit is voor 1 paard.
moet ik dan als ik met een ander paard ook wil gaar starten appart een startkaart aanvragen?
en mag ik dan met bijde paarden naar 1 wedstrijd?
bedankt
Roos

luffwinny

Re: 2 paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:59

als je met 2 verschillende paarden start heb je ook 2 aparte startkaarten nodig,en je mag wel met 2 paarden starten op een wedstrijd geloof ik.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:01

roosjehe schreef:
moet ik dan als ik met een ander paard ook wil gaan starten apart een startkaart aanvragen? ja
en mag ik dan met beide paarden naar 1 wedstrijd? ja

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:01

Zoek wel eerst even in de Faq en de regelementen (te vinden op knhs) voordat je een vraag stelt!

roosjehe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 19:02

dit heb ik gedaan maar ik kon het niet vinden (blond hoor)

Vadisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:25

algemene wedstrijd regelementen:

Startkaart
Voor een combinatie door de KNHS uitgegeven document, voorzien van een beschrijving van het
desbetreffende paard, benodigd voor wedstrijddeelname. De startkaart blijft te allen tijde eigendom van de
KNHS.

Combinatie
Een combinatie wordt gevormd door één bepaalde deelnemer met één, twee of vier (uitsluitend in het geval
van twee- of vierspannen) bepaald(e) paard(en) en wordt gekenmerkt door een uniek combinatienummer of
spannummer.

Artikel 20 – Aantal starts
1. Op een wedstrijddag mag een deelnemer in de disciplines dressuur, springen, samengestelde
wedstrijdsport en eventing per klasse of rubriek maximaal drie paarden starten. Voor de overige
disciplines wordt verwezen naar de desbetreffende disciplinereglementen. Een combinatie, die op een
wedstrijddag promoveert, kan tijdens diezelfde wedstrijddag niet tevens een klasse hoger starten. Dit
geldt niet voor scholingsrubrieken en hors concours-starts.

Oke geef toe het staat er af en toe erg criptisch, maar het staat er wel Knipoog
Maar mijn opmerking was meer bedoeld voor dat je misschien meer vragen zou hebben. Aangezien er vaak vragen zijn die makkelijk zelf op te zoeken zijn, gaat zo'n topic al vaak gauw op slot. Dus was beetje als tip bedoeld Knipoog

roosjehe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 19:38

ok bedankt, ik kan het er wel uithalen.
heb je dit van de site van het knhs??
want daar kon ik het niet vinden en hier op bokt ook niet.
maargoed wel bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:40

En daarom hier nu ook een slotje Lachen