Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Roosje_ schreef:Ik denk dat er ook jury's zijn die het wel voor het geld doen
Ik vind het een verkeerde instelling.
Maar ik hoor het wel steeds vaker weg komen bij een organisatie.
Ergens hebben ze wel gelijk, je bent toch vaak een dagdeel onderweg.
Fitzroy schreef:Misschien doet de organisatie dan iets niet goed, en vraagt juryleden van heeeeel erg ver weg. Dan kun je idd aan de 100,- komen.
Ik zou zelf een tarief per combinatie veel eerlijker vinden. Soms zit je voor 12,50 nog langer dan 4 uur excl. reistijd en soms maar 2 1/2 uur.
Even een rekenvoorbeeld:
bij 2 rubrieken van in totaal 34 combinaties, krijg je nu 0,36 cent per combinatie van het startgeld oftewel - uitgaande van nog 7,50 startgeld - nog geen 5 % van het startgeld gaat naar het jurylid.
Ik vraag me wel eens af waar die overige 95 % naar toe gaat
judithh schreef:Fitzroy schreef:Misschien doet de organisatie dan iets niet goed, en vraagt juryleden van heeeeel erg ver weg. Dan kun je idd aan de 100,- komen.
Ik zou zelf een tarief per combinatie veel eerlijker vinden. Soms zit je voor 12,50 nog langer dan 4 uur excl. reistijd en soms maar 2 1/2 uur.
Even een rekenvoorbeeld:
bij 2 rubrieken van in totaal 34 combinaties, krijg je nu 0,36 cent per combinatie van het startgeld oftewel - uitgaande van nog 7,50 startgeld - nog geen 5 % van het startgeld gaat naar het jurylid.
Ik vraag me wel eens af waar die overige 95 % naar toe gaat
over het restant wat over blijft kan ik heel kort zijn...(zelf ook secretariaat)..aan een heleboel andere uitgave..denk maar eens aan...afdracht KNHS,kilometervergoeding jury's, beker a 7,50,- per stuk, consumpties jury's, kopieen, postzegels, linten..noem maar op..daar gaan allemaal heel veel kosten in zitten.
Ik mag aan het einde van een wedstrijddag blij zijn als ikiets overhoud
judithh schreef:over het restant wat over blijft kan ik heel kort zijn...(zelf ook secretariaat)..aan een heleboel andere uitgave..denk maar eens aan...afdracht KNHS,kilometervergoeding jury's, beker a 7,50,- per stuk, consumpties jury's, kopieen, postzegels, linten..noem maar op..daar gaan allemaal heel veel kosten in zitten.
Ik mag aan het einde van een wedstrijddag blij zijn als ikiets overhoud
Wij mogen ons als vereniging gelukkig prijzen dat we een heleboel sponsoren hebben. Alleen met het inschrijfgeld zouden we het absoluut niet redden!
Roosje_ schreef:Die man kan op de fiets komen.
En vraagd gewoon €100,- zitgeld.
Dit heb ik ook niet zelf verzonnen, maar van een kennis die in de Organisatie van CH Oosterwolde zit. Ze vertelde me dit laatst.