Wie o Wie kan mij helpen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Wie o Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 12:44

Hallo,

Ik heb een KWPN merrie en ben wegens omstandigheden genoodzaakt om haar te verkopen.

Ik heb contact met haar fokker gehad (die willen merries vaak wel terug kopen) maar die is met pensioen en heeft nu nog 3 hobby friesen.

Ik zou graag een paar 'adressjes' willen die geinteresseert zijn in een fokmerrie bijvoorbeeld, of een stal die mensen begleid bij het verkopen van het paard. Ik weet niet echt een richtprijs voor haar, daarom zoek ik zeg maar begleiding bij het verkopen, of mischien heeft hier iemand een beetje een idee wat ik voor haar kan vragen met een beetje verstand ervan?

Ze is een KWPN merrie. Haar vader is Ulft en de vader van de moeder Triton, ze zou heel goed als fokmerrie gebruikt kunnen worden!
Ze loopt L niveau dressuur en is 100% verkeersmak.
Ze is 7 jaar, vosje, 176 hoog.
Veelzeidigpaard, goed voor de fok, recreatief en dressuurgericht.
Kan spaansestap, en is heel leergierig.

Hopelijk iemand die een adresje voor me weet voor begleiding of die een schatting voor vraagprijs kan doen?

alvast bedankt, mvg Mellanie

http://img288.imageshack.us/my.php?image=simona1rb5.jpg

Vjestagirl

Re: Wie o Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 15:50

Ik heb weinig verstand van kwpners. Wel weet ik dat je geen hele hoge prijs zal kunnen vragen omdat ze nog niet heel hoog in de sport heeft gelopen en geen hele bijzondere kleur heeft. Heeft ze al eens eerder veulens gehad? En zijn daar foto's en eventuele keurings- en sportresultaten van?

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 19:33

Er kan eventueel een slotje op, er is iemand van jordan-stables langs geweest (dus iemand met veel vrestand hierover) voor een richtprijs, en er is 5000-6000 uit gekomen, dat ik voor haar kan vragen. Hij zij ook dat ze op laag niveau loopt voor haar leeftijd, maar ze heeft hele interessante papieren voor de fok en veel aanleg om hoger in de sport te lopen.

Dus ik heb mijn antwoord al Lachen

mvg mellanie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:05

In het vervolg kan je ook op RPA kijken voor het taxatie-topic overzicht Knipoog

Hier een slotje.