Ik heb een bonte verzorgshetlander. Het is een merrie van 8 jaar oud.
Als ik haar uit de wei ga halen om te rijden gaat ze soms trappen en loop ze weg. Ik blijf dan achter haar aanlopen maar dan draait ze haar kont naar me toe
Ze is niet bang voor me of ik ben ook niet te hard bij het rijden.
Ik doe weleens truckjes als ik haar uit de wei ga halen: Ik kom niet aan met een halstertouw of hoofdstel,,,(want dan denk ze: Oww nee he ik moet weer mee!), , ,ik neem altijd een felle tas mee met wat lekkers erin. Dan denkt ze: Ohhh een lekkere felle tas, daar moet vast wat lekkers inzitten!). In de meeste gevallen komt ze dan wel. Maar als ik haar uit de wei ga halen en ze gaat trappen, blijf ik altijd een tijdje achter haar aanlopen. Ik heb haar altijd te pakken al loop ik een uur erachter (wat weleens is gebeurd), want als ik weg ga, dan heeft zij lekker gewonnen en komt ze de volgende keer weer niet.
Ik wil gewoon dat ze gewoon naar me toe komt.
*Heeft iemand nog truckjes?
*Heeft iemand hier evaring mee, en wat doe je dan?
*Hoe kan ik het messchien oplossen?
Als er verder nog vragen of onduidelijkheden zijn mail me dan of laat een berichtje achter hier in het onderwerp.
Ik neem ook altyd wat lekkers mee, maar dan ziet hy mn halster en weg is ie weer... Kzou graag ook wel wat tips willen