Ik zoek Janice een A-welsh..
Een moeilijke pony, maar als er veel tijd ingestoken werd wel lief, ik heb haar een jaar gereden en toen ging het net ongeveer 5 maanden super, toen werd ze opgehaald door haar eigenaren uit Duitsland.
Ik weet geen stalnaam van die mensen uit Duitsland ik wist alleen dat ze veel ponys hebben en veel kinderen, een soort van handelaar geloof ik. Die pony was een goede merrie met een super goed papier en een goede bloedlijn. Die pony heeft in Dronten gestaan aan de Energieweg.
Ze heeft 2 veulens gehad, Isabela(?) En Jumanci (Hengst).
Met de oude eigenaar heb ik nog contact, en daar was Janice dus ook dat jaar dat ik haar reed. ik heb op moment geen foto's. Ze was7 toen ze weg ging(?) en nu volgens mij 8!
Ze is in Juni of Juli jarig, en heeft een bles.
Ze was bruin. en in de winter was ze nooit zoheel mooi. Ik weet dat ze een geel shabrakje heeft waarop staat gescheven met sierletters Janice. Vermoederlijk staat ze nu in een natuurreservaat in Duitsland, maar daar kan ik verder niet achter komen.. Het ws zoals ik al zij een moelijke pony.
Voordat ze naar Duitsland ging heb ik er nog een briefje bij de spullengedaan of ze mij op de hoogte willen houden.. Ik heb nooit meer wat van e gehoord. Ik mis deze pony vreselijk.
Ze was onder het xadel beleerd en voor de kar. ze kan kon netjes aan de teugel lopen, als je een maal een band met haar opgebouwd hebt, is ze super lief, en kun je alles met haar!!
Owh als iemand meer info wilt, omdat ze ineens een jaar in Nederland heeft gestaan en diegene denkt dat die meer wilt wetn stuur dan een PB!!
Alvast bedankt en ik hoop dat ik haar vind!!
Danielle