Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Lowara schreef:mmm ik heb nog geen rekening ontvangen. alleen die van oktober en van de nieuwe coupons die ik begin november had besteld? zou toch te zot zijn, dat ik voor een jaar moet betalen terwijl ik net 2 maand geleden ben begonnen
Juist, omdat je er maar 3 maanden mee mag rijden.

mayday schreef:Is het niet toevallig zo dat je een rekening van de vereniging hebt gehad om hem te verlengen en dan nog een rekening van het KNHS, ik had de vereniging onlangs betaald en kreeg nu ook iid een rekening binnen van het KNHS, ik dacht dat dat er bij in zat maar blijkbaar toch niet, weet eigenlijk ook niet meer hoe het vorig jaar ging.
)OemmiejO schreef:Eens per jaar toch maar?
) een startkaart hebt aangevraagd, was die voor 2006, dan moet je nu gewoon opnieuw betalen voor 2007. En dus niet pas in Juni weer.. 

Lowara schreef:mmm ik heb nog geen rekening ontvangen. alleen die van oktober en van de nieuwe coupons die ik begin november had besteld? zou toch te zot zijn, dat ik voor een jaar moet betalen terwijl ik net 2 maand geleden ben begonnen