Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.

heerlijk!)
Tavanta schreef:Dat ben ik met je eens maar de termen "lagere prijsklasse", "normale prijsklasse" en "hogere prijsklasse" worden als prijsindicatie gegeven dan zal er toch ook een waarde aan te geven zijn.
whippie schreef:ik vind normale prijsklasse een prijs gebaseerd op niveau van het paard en de stokmaat, afstamming en gangen van het paard. waardoor de normale prijsklasse dus kan verschillen. een klein paard onder de 1.65 is weer veel goedkoper dan een groter paard van het zelfde niveau. maar hoe dan ook blijft een prijsklasse altijd eeen begrip en zijn er ook altijd mensen die extra eraan verdienen (derden).
whippie schreef:ik vind normale prijsklasse een prijs gebaseerd op niveau van het paard en de stokmaat, afstamming en gangen van het paard. waardoor de normale prijsklasse dus kan verschillen. een klein paard onder de 1.65 is weer veel goedkoper dan een groter paard van het zelfde niveau. maar hoe dan ook blijft een prijsklasse altijd eeen begrip en zijn er ook altijd mensen die extra eraan verdienen (derden).
LisaB schreef:Ik ga ervan uit dat een ander tussen de 2000 en 4500 normaal vind, maar 4500 is wel 10.000,-- Gulden!! Ik vind dat zelf erg veel. In de Guldentijd was allen natuurlijk goedkoper (al zegt men van niet) Maar tot 3000 zou ik zelf gaan.
messica schreef:Ik was benieuwd naar wat jullie een normale prijsklasse vinden. Het is zo'n breed begrip "normale prijsklasse" voor de 1 is 3000 euro normaal maar voor een ander misschien 8000 euro. Ik zelf denk er zo over: Normale prijsklasse tot +/- 4500 euro. How about you