Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jenneke1029 schreef:ik zal het proberen dat heb ik nog niet eerder gedaan maar misschien is er inderdaad wel iets.
Ze hebben hiervoor ook op een twee paards trailer gestaan ook een ifor maar die werd toch te oud.
jenneke1029 schreef:Ja de buurman zou even kijken met een speciaal apperaat of er inderdaad stroom op staat als dat zo is weten we het probleem.
Ik was zo blij met de trailer hij is zo stevig maar mijn blijdschap is nu wel iets minder. Denk je het nu eindelijk goed voor elkaar te hebben en dan heb je dit.
We hebben altijd een ifor gehad en het bevalt me uitstekend een andere trailer kopen wil ik eigenlijk ook niet dit was al een rib uit mijn lijf om het zo te zeggen alleen ik hoop wel een oplossing te vinden wand je hebt niets aan een trailer als je paarden er zo op staan.
.
bterlaan schreef:Volgens mij mag je als mens niet in een rijdende trailer de weg op, dus als je het doet, wees voorzichtig, dat je niet gepakt wordt.
Dressuurgek schreef:bterlaan schreef:Volgens mij mag je als mens niet in een rijdende trailer de weg op, dus als je het doet, wees voorzichtig, dat je niet gepakt wordt.
gewoon het zeiltje dichtdoen en niemand die t ziet