Slank afkledende rijbroek

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rockchick

Slank afkledende rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 23:39

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe rijbroek. Ik vind broeken met ruitjes, steekzakken, en zulke dingen, bij heel veel mensen heel mooi staan, maar als ik ze zelf aantrek lijken ze me heel breed te maken. Ik heb overigens maat 40 in mijn normale kleren (en ben ongeveer 1.70m), dus ben niet echt mager, maar ook niet echt dik. Wat ik vragen wilde is, of iemand een bepaald merk of model rijbroek weet dat mooi slank afkleed, maar wel iets speciaals heeft? Bedankt alvast!

Elmond

Re: Slank afkledende rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:44

Ruitjesbroeken moet je absoluut niet aandoen als je stevig bent (mijn ervaring) juist die blokjes zijn het die je dikker doen lijken! Ik heb eerder altijd rijbroeken gehad die tot boven de navel kwamen, nu heb ik broeken die net onder de navel of er net op vallen...die vind ik fijner, en je ziet er ook niet zo stevig uit. Ik heb er nu eentje van de jumperking en eentje van kentucky...met steekzakken dat wel, ik vind niet dat die dikker of breder maken..vind ze vooral functioneel Haha!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:29

Ik zou idd niet een te hoge broek nemen, dan lijkt je buik een stuk dikker. Ik zou er eentje nemen zonder bandplooi, maar met steekzakken.
Ga gewoon eens naar de ruitersportzaak, trek er een dagje voor uit en ga passen, alle broeken die ze hebben, dan zit er vast wel een bij die je goed staat en lekker zit

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:32

Effen, donkere kleur, geen bandplooi, wel steekzakken, heerlijk!
Merk onbelangrijk, moet gewoon LEKKER ZITTEN. Ook zonder paard.

mexxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:35

steekzakken hebben vaak van die < > dingetjes aan de heupen... snap je Vork
daardoor lijk je brede heupen te hebben. maar het is wel fijn!
Streepjes (verticaal) laten je lang lijken, en dus slanker Knipoog

pedro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:46

die van imperial gewoon vind ik wel fijn afkleden

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:22

Inderdaad steekzakken geven heupen zeg maar, ik heb geen heupen en het lijkt net van wel. Ik denk dat goede tips bovenstaand al zijn gegeven, ik weet het niet zo goed.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:24

Geen steekzaken en ook geen heupmodel want dat geeft een negatief vertekend beeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 18:25

een broek met een rib is net zoiets als de verticale streepje's die al eerder genoemt zijn, laten je langer en dus slanker lijken Lachen
hoogte maakt niet zo uit als je je trui er over heen draagt, maar een te lage broek maakt ook dikker..

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 19:09

Die echte rib rijbroeken laten je wel veel dikker lijken. Je ziet er sowieso niet op je slankst uit met een rijbroek aan Vork Gewoon 1 kopen die lekker zit en die er wel leuk uitziet en klaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:28

ja, maar je hebt ook ribbroeken met een kleine rib erin Lachen

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 23:28

Als je echt een rijbroek wilt die wat afkleed, zoek er dan eentje die niet zo strak om je benen zit. Ik heb verschillende soorten rijbroeken, maar één Pikeur zit erg los om mijn benen heen (het is wel een bandplooi model). Doordat de stof niet zo strak zit, gaat hij wat meer 'kreukelen' waardoor het lijkt alsof je slanker bent (jaja daar is over na gedacht Haha!)

Melanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 10:09

Ik heb altijd met bandplooi en steekzakken.
En wel zonder hoge band.

Door die bandplooi is je broek idd niet zo strak en tekent het niet zo zegmaar.

Barco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 13:42

niet van die grote ruiten proberen, maar juist kleine ruitjes. of lengte streepjes.

Moggsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 00:48

Zelfs slanke mensen lijken dik in een rijbroek met bandplooien, steekzakken, heupmodel, of zelfs alles aan 1 broek.
Het is geen gezicht als men rond loopt, maar zodra iemand daarmee op een paard zit is het helemaal verschrikkelijk om te zien. Maar ieder zijn smaak en het zal lekker zitten en steekzakken zijn vast makkelijk.
Zelf heb ik maat 42, draag donkere rijbroeken, glad model, band in de taille. Geen zakken, die heb ik niet nodig. Wil ik zakken hebben dan doe ik wel een bodywarmer of jasje met zakken aan.
Een rijbroek moet ook niet te strak zitten, ongeacht het model.
Helaas voor gelijkgestemden zijn de ouderwetse gladde modellen zonder fratsen en zakken bijna niet te krijgen. Zeker 80 % van het assortiment heeft al steekzakken. Maar ik moet ze niet.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 01:01

ik vind die steekzakken te fijn om ze op te geven voor het uiterlijk:o . ik draag wel gewoon een soeptrui, heb de hoop opgegeven dat ik er ooit nog charmant uit ga zien op stal. Lekker in mn kloffie genieten van mn eigen tijd Ja

Moggsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:30

Ik geloof ook niet dat ik ooit charmant op stal heb rond gelopen. Ik denk dat dat alleen mogelijk is als je wat grooms hebt rond lopen, maar gelukkig heb ik die niet.
Maar als ik dan langs een spiegel rijd en ik zie van die vleugels op mijn heupen, jakkie.
En ik zie bij anderen dat ze niet op hun paard hoeven te zitten om breedmakers te hebben bij steekzakkenbroeken.
Inmiddels zijn er nieuwe modellen met vrij diepe zakken, beetje model spijkerbroekzakken. Eurostar heeft ze.
Maar die heb ik nog niet gepast.

Linda_vd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:31

zwarte kleur!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:40

De meeste rijbroeken met steekzakken hebben wel een drukknoop waardoor de zak dicht blijft zitten; mochten die openknappen heb je een te kleine broek aan Haha! Haha! Haha! .
Maar met een beetje kont Bloos doe je er toch een trui of bodywarmer over, dus wie ziet het dan nog? En er kan zo lekker veel in!
belangrijkste is denk ik je broek NIET te klein te kopen. En je moet hem met plezier dragen en da's voor iedereen weer verschillend dus PROBEREN maar!