Bang van onderlegger

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tempus

Bang van onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 19:58

Hey
Ik had even een vraagje. Mijn paard is eigelijk best wel een lieverd. Alleen hij vind het niet echt fijn als je aan zijn buik komt (singeldwang) al merk ik wel vooruitgang ( ik aai hem er veel en het betert wel). Maar hij heeft ban van de onderlegger. Soms doet hij niks maar andere keren schiet hij wat vooruit en kijkt hij zo bang (echt met dat witte randje om de ogen). Nu ik leg die onderlegger dan rustig op zij rug, probeer het wat te negeren wat hij doet en als hij rustig blijft staan beloon ik hem. Nu kan dit 'bang hebben van de onderlegger' iets te maken hebben met de singeldwang? en wat kan ik er aan doen omdat het zo schommelt (soms heeft hij het en soms niet)
Als er al iets gelijkaardigs gepost werd sorry dan de zoekfunctie is men vriend niet echt Bloos

Inge_

Re: Bang van onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 20:00

heeft mijn pony ook last van.. een tijdje was het heel erg, toen 2 maanden helemaal geen last van en nu is het weer begonnen.. maar mijn zadel past niet goed dus bij mij is het daarom denk ik.. past jouw zadel wel goed?

Tempus

Re: Bang van onderlegger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 20:03

Mijn nonkel weet heel veel van paarden. En hij is er naar komen kijken en zei dat het paste. Mijn paard had er ook al last van op de manege ( toen had hij een ander zadel)