Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

marleen_usar schreef:Maar moet de veearts dat geven dan?

.
Ik wil haar liever geen kalmeringsmiddel geven, hiervan worden ze meestal zo duf dat ze er niet meer helemaal bij zijn en dan raken ze alleen nog maar meer in paniek..iemand nog tips voor het veulen?
, maar het ligt best afgelegen en de deur gaat dicht en de radio aan. Tyrza schreef:Wij doen alle luiken dicht, geven ze een plak hooi en doen de radio keihard aan. En er zijn er altijd wel die tegen de muur op klimmen, maar het is niet anders. Het ergste duurt altijd een kwartier tot een half uur en dan is het over.
, voor zover ik heb begrepen word er daar 1 keer in de twee weken een rotje neer gegooit en daar reageerd ze nauwelijks op, kijkt alleen een keer op
we gaan natuurlijk kijken hoe ze er op reageerd, ze gaat gelijk bij dat paard in de wei, ze heeft wel eerder binnen gestaan en mijn ruin is heel makkelijk. Hij reageerd niet op vuurwerk en laat zich ook niet 'aansteken' als andere paarden in paniek raken. Ze gaat ook alleen bij mijn ruin op stal als het echt goed klikt!