MH ice rider of rimfrost rider?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

germie

MH ice rider of rimfrost rider?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 22:49

Ik zit even te kijken bij de diverse thermolaarzen.
Ik heb nu van die simpele. M'n voeten blijven goed warm, maar ze rijden echt vreselijk beroerd.
Nu heb ik in een zaak de Ice rider van MH gepast en dit waren fijne laarzen (wel te kort, maar dat zijn alle standaardlaarzen, dus daar kan ik mee leven). Ze liepen fijn. En ze lijken nog vrij elegant.
De Ice rider is 25 euro duurder dan de Rimfrost rider. Waarin zit nu het grootste verschil? Is het alleen het uiterlijk (ik vind de ice rider veel mooier, slanker, minder grof), of zitten er nog duidelijk andere verschillen in?

Saroosh_S

Re: MH ice rider of rimfrost rider?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 23:03

Alleen, het uiterlijk ja Knipoog
Ik vind de Ice rider ook mooier, kaler etc,, ik vind ze beide afsschuweliujk, maar deze mooiER dan de andere, dus niet dat ie mooi is.. (klinkit erg penny Bloos)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 23:09

Toen ik de icerider aanhad vond ik de laars best mooi staan, ik had nog zoiets van als het een keer echt koud is kan je er zelfs mee op wedstrijden aankomen. Met de rimfrostrider kan dat niet.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 11:18

ik heb de rimfrost (de ice rider bestond toen nog niet) en ik ben er iig zeer tevreden mee! ze zijn heerlijk warm en om de kuit dun genoeg om nog fijn mee te kunnen rijden.
ik moet wel mijn beugels 2 gaten langer doen als ik met deze laarzen rijd Haha!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 18:18

Ik heb de Icerider gehaald. Nog niet mee gereden, maar ze zitten wel fijn.
Er zit inderdaad een dikke zool onder, ik merk het als ik ga zitten op een stoel. Zal dan vast ook de b eugels langer moeten doen als ik er mee ga rijden (maar nu is het te warm voor die dingen).

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 21:38

is de rimfrost niet de sportive rider in het winterlaars, en de ice rider de sportive high rider in het winterlaars? Zo lijkt het mij iig van de foto's af te zien.
Ik vind trouwens die thermolaarzen van cavallo errg mooi Ja

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:05

Waar kan je die Ice rider kopen?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 20:38

Ik heb ze bij Divoza gekocht. Ooteman is iets van 20-25 euro goedkoper, maar ik kan voor dat geld niet heen en weer rijden. En elk paar moet je passen vind ik, de eerste die ik bij Divoza aanhad, hadden al een beschadiging. Dus heb ik andere gevraagd.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:27

Dank je! Lachen

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:45

verschil zit idd in de looks, de icerider is eleganter, maar helaas had mijn ruitersportzaak die niet en rij ik nu met de rimfrost... zijn wel warm, maar had gehoopt dat ze toch net iets warmer zijn, ik denk dat ik er met -10 toch koude voeten in heb... (ben een ongelofelijke koukleum)... met rijden moeten de beugels idd langer, ik krijg anders last van mn knieën... die zool is gewoon stuk dikker dan van mn ariats en dat voel je best wel, dus beugel gaatje langer, probleem opgelost...