rij jas..?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mloesje

rij jas..?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 17:35

Hoi.
Ik heb een nieuwe jas om in te rijden nodig, ik heb een jas gezien bij Divoza, (helemaal niet duur) Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden!?
Het gaat om deze jas:
Mondoni Jack ladies rose
Afbeelding

(oja. als dit hier niet goed staat, tem dan a.u.b. even Bloos )

Image_

Re: rij jas..?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:33

ik vind hem wel leuk! Lachen

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 14:56

Ziet er wel leuk uit, maar ik zou me afvragen, is hij warm genoeg voor in de winter? Is hij waterdicht? Kun je hem in de zomer ook dragen (uitritsbaar)? Enz.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 14:59

De mouwen lijken me vrij kort, dus als je lange armen hebt...
Verder leuk jasje!!

annie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:07

leuke jas maar denk je niet dat je op het randje zit als je gaat rijden??? lijkt me dan wel minder fijn

amiraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:12

Ik vind het een leuk jasje, maar ik zou niet weten of het idd wel warm genoeg is enzo.. Knipoog
Dus denk er nog maar ff over na..

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:34

Warm genoeg? Je wil hem toch aan om te rijden? Dan krijg je het volgens mij snel genoeg warm hoor...
Ik vind het zelf niet zo'n hele bijzondere jas, een die ik nooit zou kopen om in te rijden. Dat komt omdat ik voor het rijden meer van het type 'bomberjas' houdt, die zitten lekker los, en niet zo laag, dus je gaat er tenminste niet op zitten.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:53

Ik heb deze jas en ben er best tevreden over. Hij is redelijk waterdicht en winddicht, hij is best warm. Ik heb geen last van dat hij "lang" is, want hij valt aan alle kanten over het zadel en je kunt de zijkanten losmaken en de rits van onderen ook. Bij mij zijn de mouwen lang genoeg, maar ik heb dan ook korte armen... De jas heeft ook heel veel zakken, eentje verborgen tussen de rits en de knopen aan de voorzijde, die is erg handig voor pinpasjes en idkaart Haha! Hij heeft bovendien een verborgen capuchon, ook handig. Wat ik wel een minpuntje vind is dat de voering een beetje pluist inmiddels en dat er toen ik hem kocht alleen nog maar XS en L was, die laatste heb ik dus genomen maar hij is me eigenlijk wel wat groot, ik heb normaal M voor een jas en kwa andere kleding is S groot zat... Maar ja, ik gebruik hem toch vooral voor het rijden....

Ben het wel met Missmiekie eens dat het niet zo+n bijzondere jas is, maar ach, hij was betaalbaar Knipoog

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:57

De jassen die ik zelf gebruik(2 bomberjassen, 1 zomer, 1 winter) zijn ook niet zo bijzonder hoor, de ene is helemaal donkerblauw, met een merknaampje erop(heel klein) en meer niet, de ander is donkerblauw, met een lichte kraag, en ook een merknaampje(ook heel klein) erop. Dus eigenlijk ook vrij saai, maar die lijken mij fijner zitten dan 1 waar je op kan gaan zitten.
@MaiMai: Over dat hij aan alle kanten over het zadel valt en dan de zijkanten los kunnen, juist dat vind ik zo vreselijk, alles in de buurt van mijn zitvlak is irritant, het enige wat in de buurt van mijn zitvlak komt, is een zweetdeken om in en uit te stappen als het koud is Haha! Verder moet ik me geen zorgen maken of ik niet ergens op ga zitten oid..

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 01:00

Ik ben er nog nooit op komen te zitten, maar ja, ik rijd dan ook ijslanders en zit als het goed is dan constant op mn kont Knipoog Volgens mij komt hij bij mij trouwens ook net niet over mijn zitvlak heen... Ik bedoelde met "niet bijzonder" vooral dat het eigenlijk ook niet mijn model is, maar ik moest snel eens een jas hebben Lachen

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 01:04

MaiMai schreef:
Ik ben er nog nooit op komen te zitten, maar ja, ik rijd dan ook ijslanders en zit als het goed is dan constant op mn kont Knipoog Volgens mij komt hij bij mij trouwens ook net niet over mijn zitvlak heen... Ik bedoelde met "niet bijzonder" vooral dat het eigenlijk ook niet mijn model is, maar ik moest snel eens een jas hebben Lachen

Oke, ik vind de hele jas van hierboven niet echt mijn ding, dus niet bijzonder Haha!
Ik rijd alleen dressuurpaarden, zit wel veel op m'n kont, maar met losrijden niet en dan moet ik me daar geen zorgen over maken of die flap in de weg zit of niet. Maar conclusie; mijn soort jas is het niet.

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 01:44

Bedankt voor jullie reacties, ben een stuk wijzer, ik rij veel licht, dus ik ben bang dat hij dan in de weg zit. Ik ga hem nog wel even passen, even kijken hoe de jas bij mij valt..