Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

linky schreef:Of de nieuwe VW Caddy, met de zware motor. Loopt als een trein.
Transporter met dubbele cabine is ook heerlijk, in beiden zit je wat hoger en hebt een beter overzicht. Handig met paarden achter je aan.
Wiesje schreef:sowieso moet de auto voldoen aan de regelgeving omtrent aanhangwagens qua gewicht!! verdiep je eerst daarin!
daarna is het uitsluitend nog een kwestie van smaak!
Sokkebok schreef:Ik zie het liefst een grote personenauto (of stationwagen), b.v. zoiets met een derde bank, dan kan die plat voor de bagage en de hond. Als hij een 1½ paards trailer mag trekken is het al goed.
MArl0esJuh schreef:Wij hebben thuis een kia sorento. Een erg prettige auto vind ik zelf alleen de achterbak(laadruimte) vind ik soms net aan de kleine kant.
Citaat:MArl0esJuh schreef:
Wij hebben thuis een kia sorento. Een erg prettige auto vind ik zelf alleen de achterbak(laadruimte) vind ik soms net aan de kleine kant.
Tja, Range Rover P38A is net zo duur om te rijden, maar heeft zeker twee keer zoveel ruimte......
ikke schreef:MArl0esJuh schreef:Wij hebben thuis een kia sorento. Een erg prettige auto vind ik zelf alleen de achterbak(laadruimte) vind ik soms net aan de kleine kant.
Tja, Range Rover P38A is net zo duur om te rijden, maar heeft zeker twee keer zoveel ruimte......
finn2003 schreef:ikke schreef:Tja, Range Rover P38A is net zo duur om te rijden, maar heeft zeker twee keer zoveel ruimte......
Een range rover net zo duur?? Je hebt het nu over het oude model Range Rover. Dit model kun je dus niet vergelijkem met een Sorento aangezien de Rover al minimaal 8 jaar oud is. Wil je de Rover trouwens All-risk verzkeren betaal je je scheel aan verzekering, aangezien de nieuwwaarde verschrikkelijk hoog is en over eventuele onderdelen en reparaties maar niet te spreken. Tevens is een Rover wel enorm groot, maar motorisch toch echt achterhaald en zeker als icm de diesel motor.
Denk dat je dan goedkoper wel een Sorento rijd en je hebt het voordeel dat ze aardig wat jonger zijn