als ik mijn paard uit het land wil halen, crosst ze er vandoor. ze ziet het als een spelletje, maar ik vind het na een kwartier mega irri
andere mensen kunnen haar wel vangen, voor mij dan
maar na een week heeft ze door: jaa.. die gaat mij vangen voor mn baasje, aju! En ze crosst verder
Haar de hele dag op stal zetten, vind ik niks. zo heb ik haar gekregen: ze durfde niet buiten te staan, omdat ze haar hele leven alleen maar buiten kwam om te rijden
Het lijkt alsof ze het zo leuk vindt in het land, dus dat ze de hele hand heeft genomen zeg maar. het rijden vindt ze ook leuk, als ik dr eenmaal heb, is ze zooo lief!
Ook haar in de bak zetten kost te veel tijd en moeite: er rijden vaak anderen in de bak, en al die stront elke dag opruimen, veel te veel tijd (zit nog op school)
Apart in een landje zetten doen we ook niet, omdat die andere pony dat echt niet leuk gaat vinden. het zijn tenslotte kuddedieren.
In het land heeft het paard geen halster om, omdat het toch niet helpt met het 'vangen'.
Ik hoop dat jullie tips hebben, want dit is echt niet leuk meer.. er moet namelijk altijd iemand anders haar vangen

? Hou het verrassend, dat zal jullie relatie een stuk verbeteren.